تاریخ انتشار بازی Risen روی کنسول های تازه معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش اسلیم فا، کمپانی THQ Nordic و استودیوی Piranha Bytes به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Risen برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ رونمایی نموده اند.

تاریخ انتشار بازی Risen روی کنسول های تازه معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی اکشن و نقش آفرینی در ابتدا در سال 2009 روی ایکس باکس 360 و رایانه های شخصی به وسیله کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) عرضه شد. رایزن ماجراهای یک شخصیت ناشناس در فارنگا، یک جزیره کوهستانی که به وسیله فردی بی رحم به نام مندوزا اداره می گردد، را روایت می نماید. مندوزا در خصوص معبدهایی خبر دارد که در داخل آتشفشان در حال فوران در جزیره وجود دارند. آواتار باید دستورالعمل های مندوزا را دنبال کند تا وارد آن ها گردد. این معابد خانه موجودات باستانی معروف به تایتان ها است که مندوزا برای تقویت قدرت خود در کوشش است تا آن ها را کنترل کند.

گیم پلی بازی اکشن و سوم شخص است و در جهانی باز جریان دارد که پر از ماموریت های اصلی و فرعی با نتایج مختلف است. بازیکن از ابتدای بازی به بیشتر نقاط جزیره دسترسی دارد. با این حال، مسیرهایی که به جزیره منتهی می شوند تقریبا همواره به وسیله موجودات وحشی متعددی مسدود می شوند که می توانند به راحتی یک بازیکن تازه وارد را اذیت نمایند. پس از اینکه شخصیت بازیکن مهارت ها و تجهیزات بهتری بدست آورد، می تواند با آزادی بسیار بیشتری جزیره را کاوش کند.

بازی رایزن در زمان انتشار نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کرد و بسیاری گیم پلی، گرافیک و صداگذاری آن را تحسین کردند. با این حال انتقادهایی نیز از نسخه ایکس باکس 360 بازی شد. این نسخه نو از بهبودهای گرافیکی خاصی برخوردار نیست، با این حال گفته شده که بخش کنترل و رابط کاربری بازسازی شده اند. لازم به ذکر است که سری رایزن به وسیله Risen 2: Dark Waters و Risen 3: Titan Lords ادامه یافته است.

بازی Risen در تاریخ 24 ژانویه 2022 (4 بهمن 1401) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در آمریکای شمالی، کمپانی THQ Nordic یک نسخه فیزیکی از بازی را برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ به طور انحصاری به وسیله فروشگاه های گیم استاپ (GameStop) منتشر خواهد نمود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2236

به "تاریخ انتشار بازی Risen روی کنسول های تازه معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی Risen روی کنسول های تازه معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید