ساخت انیمیشن فروزن 4 تایید شد؛ دیزنی برای دنیا یخ زده نقشه دارد!

به گزارش اسلیم فا، مدیرعامل دیزنی در مصاحبه نو خود به طور ضمنی ساخت انیمیشن فروزن 4 یا همان یخ زده (Frozen 4) را تایید کرد و گفت که مراحل پیش فراوری آن شروع شده، این در حالی است که نسخه سوم هنوز روی پرده نرفته است.

ساخت انیمیشن فروزن 4 تایید شد؛ دیزنی برای دنیا یخ زده نقشه دارد!

باب ایگر فاش کرد که نه یک، بلکه دو فیلم تازه فروزن در راه است. تقریبا یک سال پیش بود که دیزنی بیان کرد که آن ها قصد دارند سری انیمیشن های یخ زده را به یک سه گانه تبدیل نمایند، اما به گفته ایگر آن ها به ساخت انیمیشن فروزن 4 نیز چراغ سبز نشان داده اند و جنیفر لی در کنار نسخه سوم روی توسعه داستان آن کار می نماید. لی در دو فیلم نخست این مجموعه نقش پررنگی در تیم نویسندگی و کارگردانی داشت، ولی احتمالا فیلمنامه نسخه سوم و چهارم را به تنهایی خواهد نوشت.

ایگر در این خصوص به GMA گفت: خب، من سورپرایز کوچکی برای شما دارم. فروزن 3 در حال فراوری است و ممکن است قسمت چهارم هم در دست ساخت باشد! اما من در حال حاضر چیز زیادی برای گفتن در خصوص آن ها نداریم. ولی جنیفر لی که فروزن و فروزن 2 را خلق کرد به همراه تیم اش با تمام وجود در استودیو دیزنی روی یک داستان، بلکه در واقع دو داستان کار می نمایند.

علاوه بر این فرنچایز، دیزنی میخواهد طی سال های آینده نسخه تازه داستان اسباب بازی ها و زوتوپیا را هم روی پرده بیاورد که ایگر علت ساخته شدن این دنباله ها را علاقه و توجه بسیار زیاد دیزنی به سری فیلم های خود می داند.

انیمیشن فروزن در سال 2013 توانست با بودجه ای 150 میلیون دلاری به فروشی بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون دلار برسد تا به یک موفقیت تجاری تمام عیار برای سازندگان اش تبدیل گردد. این انیمیشن علاوه بر گیشه در نزد منتقدان هم سربلند بود با تصاحب دو مجسمه طلایی اسکار برترین پویانمایی و برترین ترانه و ثبت امتیاز 90 از 100 در پایگاه راتن تومیتوز به یکی از تحسین شده ترین آثار دیزنی در دهه دوم قرن بیست ویکم بدل شد.

انیمیشن فروزن 2 هم دست کم در گیشه توانست موفقیت های نسخه نخست را ادامه دهد و به همین دلیل توسعه هرچه بیشتر و سریع تر این مجموعه برای دیزنی بسار مهم است، اما حداقل تا پیش از سال 2027 شاهد اکران انیمیشن فروزن 4 نخواهیم بود؛ زیرا قسمت سوم برای اکران در پاییز 2025 برنامه ریزی شده است.

منبع: Gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2367

به "ساخت انیمیشن فروزن 4 تایید شد؛ دیزنی برای دنیا یخ زده نقشه دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت انیمیشن فروزن 4 تایید شد؛ دیزنی برای دنیا یخ زده نقشه دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید