آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر 2022 گرفت؟

به گزارش اسلیم فا، یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای فوتبال در جهان یعنی جام جهانی، به زودی در قطر برگزار می گردد. این اولین باری است که یک کشور عربی از این رویداد ورزشی مهم میزبانی می نماید، از این رو هزینه های زیادی صرف شده تا این رقابت های جام جهانی هر چه باشکوه تر برگزار گردد. به همین علت شرکت در جام جهانی قطر نه تنها برای فوتبال دوستان مجذوب کننده است، بلکه یک تجربه گردشگری مهیج خواهد بود. اما این روزها بسیاری از طرفداران در پی خرید تور قطر برای جام جهانی هستند. اما سوال اینجاست که آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر 2022 گرفت؟ برای پاسخ به این سوال با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید.

آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر 2022 گرفت؟

هزینه سفر به جام جهانی قطر 2022

از اولین اقدامات برای شرکت در جام جهانی 2022 قطر تهیه بلیط مسابقات جام جهانی است. از آنجا که سال جاری قیمت بلیط جام جهانی حدود 46 درصد نسبت به جام جهانی دوره قبل افزایش یافته، می توان گفت این گران ترین مسابقات جام جهانی تاریخ فوتبال است. خرید بلیط جام جهانی 2022 قطر به وسیله فیفا انجام می گیرد و البته فیفا از میان کسانی که ثبت نام نموده اند، نیز قرعه کشی می نماید. بنابراین علاقمندان به تماشای بازی های ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 یا از سایت فیفا یا از سایت های مورد تایید آن باید بلیط تهیه نمایند.

بلیط بازی های جام جهانی 2022 قطر 4 نوع هستند که هر یک قیمت های مختلفی دارند. بلیط های انفرادی (IMTs) تنها برای یک مسابقه خاص هستند. بلیط های حامی (STs) بلیط گروه مسابقه یک کشور خاص هستند و بلیط های Conditional Supporter که برای دور دوم مسابقات بلیط های حامی است.

در صورتی که بلیط نوع آخر را خریداری نموده باشید و تیم شما به مرحله دوم مسابقات راه نیافته باشد، هزینه این بلیط عودت داده می گردد. نوع چهارم، بلیط های مجموعه چهار استادیوم است. این گزینه شامل 14 پکیج مختلف است که چهار بازی در چهار استادیوم مختلف در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را دربرمی گیرد.

قدم بعدی، رزرو هتل برای جام جهانی 2022 قطر است. رزرو هتل دوحه مرکز قطر و محل برگزاری این رویداد را باید خیلی زود انجام دهید، زیرا به سرعت ظرفیت ها پر می شوند. البته گزینه های مختلفی در دوحه و شهرهای اطراف و نزدیک محل استادیوم های جام جهانی

اما برای کسب ویزای توریستی قطر، با توجه به اینکه اخذ ویزای توریستی قطر به صورت فرودگاهی امکانپذیر است، باید مدارک لازم شامل واچر هتل، پاسپورت، بلیط رفت و برگشت و 1500 دلار به همراه داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما قطر برای جام جهانی

مسابقات جام جهانی از تاریخ 30 آبان آغاز می گردد و تا 27 آذر ادامه خواهد یافت. از این رو پیشنهاد می کنیم بلیط هواپیما دوحه را هرچه زودتر بخرید، زیرا احتمال دسترسی به بلیط لحظه آخری قطر با توجه به تقاضای بالا برای این بلیط، بسیار اندک است. با آنالیز سایت خبرنگاران و آنالیز قیمت بلیط هواپیما دوحه ، در اولین فرصت بلیط خود را با برترین قیمت بخرید.

برای کاهش هزینه سفر به جام جهانی قطر و دستیابی به پکیج سفر به قطر برای جام جهانی، تهیه تور جام جهانی قطر 2022 ایده خوبی است. اما باید بدانید عملا هیچ گونه تور جام جهانی به وسیله آژانس ها به فروش نمی رسد، بلکه با خرید جداگانه بلیط هواپیما قطر و رزرو هتل دوحه به علاوه بلیط مسابقات جام جهانی، می توانید مقدمات سفر خود را مهیا کنید.

به عبارت دیگر، تورهایی که تحت عنوان تور جام جهانی قطر 2022 در آژانس های داخلی به فروش می رسند، فقط بلیط هواپیما و حتی شاید در بعضی موارد شامل رزرو هتل قطر باشند و بلیط مسابقات جام جهانی فقط از سوی فیفا و منابع مورد تایید این سایت ارائه می گردد.

اما ناامید نشوید، برای به دست آوردن پکیج جام جهانی قطر 2022 و تهیه تور جام جهانی روش هایی وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

خرید تور جام جهانی قطر 2022

اگر قصد خرید تور جام جهانی قطر 2022 از منابع معتبر را دارید، می توانید از طرح های فیفا یا پکیج های قطرایرویز برای جام جهانی 2022 را بخرید. در ادامه شما را با این دو طرح بیشتر آشنا می کنیم.

تور جام جهانی قطر 2022 فیفا

فیفا در یک برنامه گردشگری ویژه جام جهانی قطر 2022 پکیج هایی را آماده و ارائه نموده است تا گردشگران و فوتبال دوستان که برای شرکت در این رویداد به قطر سفر می نمایند، با استفاده از پکیج های فیفا برای جام جهانی 2022 سفری لذتبخش و البته لوکسی را تجربه نمایند.

سالن مروارید (Pearl Lounge): این یک پکیج فرست کلاس است. در این پکیج به شما جایگاهی در لوکس ترین نقطه استادیوم لوسیل قطر با برترین منظره به زمین فوتبال داده می گردد. خدمتکار اختصاصی، سرو برترین غذاها، پارکینگ اختصاصی، خدمات کامل قبل، حین و بعد از مسابقه و … از خدمات این پکیج هستند.

سوئیت خصوصی مسابقه (MATCH Private Suite): در این پکیج، یک سوئیت اختصاصی در مسابقات جام جهانی به شما داده می گردد که شامل خدمات استفاده اختصاصی از سوئیت با میزبان مخصوص، دستسرسی به برترین جایگاه های استادیوم، سرو برترین غذاها و … می گردد.

پاویون مسابقه (MATCH Pavilion): در این پکیج، برترین مکان برای تماشای مسابقه، سه وعده غذا، نوشیدنی و خدمات قبل و بعد از مسابقه داده می گردد.

کلاب مسابقه (MATCH Club): در این پکیج، علاوه بر یک بلیط جام جهانی قطر ، انواع غذاهای خیابانی و بین المللی سرو می گردد، بعلاوه فضای موقت پذیرایی و خدمات قبل و بعد از مسابقه و سایر خدمات را دریافت خواهید کرد.

هواپیمایی قطر یا همان قطر ایرویز نیز پکیج هایی برای جام جهانی قطر 2022 در نظر گرفته است. البته قیمت تور جام جهانی 2022 به وسیله این شرکت هواپیمایی معتبر برای خیلی از طرفداران فوتبال مبلغ بسیار زیادی تمام می گردد. تور جام جهانی قطر 2022 به وسیله این شرکت هواپیمایی شامل بلیط مسابقات نیز می گردد.

آنچه باید درباره خرید تور جام جهانی قطر 2022 بدانید

همانطور که پیشتر گفته شد، تورهایی که با عنوان تور جام جهانی 2022 در ایران به فروش می رسند، فقط شامل بلیط هواپیما و در موارد بسیار معدود رزرو هتل است (البته اگر ظرفیت هتل در دسترس باشد). برای برخورداری از امکانات تورهای جام جهانی 2022 قطر باید بلیط جام جهانی (برای یک یا چند بازی دلخواه) را از قبل از سایت فیفا تهیه نموده باشید.

با توجه به در خواست زیاد برای رزرو هتل های دوحه در تاریخ جام جهانی 2022 ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند در جزایر کیش و قشم اقامت داشته باشند و برای شرکت در مسابقات قطر به وسیله راه های آبی یا هوایی به دوحه سفر نمایند. بنابراین، می توانید رزرو هتل کیش یا رزرو هتل قشم را انجام دهید تا هزینه اقامت کمتری پرداخت کنید.

به علاوه، باید در نظر داشته باشید شرط سفر به قطر برای شرکت در جام جهانی 2022 ، در دست داشتن حیا کارت یا هایا کارت (Hayya Card) است. برای دریافت این کارت نیز ابتدا باید بلیط جام جهانی را بخرید و با ورود به سایت حیا کارت، برای دریافت آن اپلای کنید.

تور جام جهانی 2022 قطر، از تبلیغ تا واقعیت!

در این مطلب کوشش کردیم اطلاعات جامعی در مورد تور جام جهانی قطر 2022 و امکان خریداری این تور در اختیارتان قرار دهیم. با توجه به داغ بودن بازار خرید و فروش بلیط جام جهانی 2022 و بلیط هواپیمای قطر و رزرو هتل ، از طرفی بالا رفتن قیمت ها با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات، هرچه سریعتر برای سفر خود اقدامات لازم را انجام دهید. ضروری است بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را از مراجع معتبر انجام دهید و برای خرید تور جام جهانی 2022 به وسیله مراجعی که معرفی گردید، اقدام کنید. در خاتمه برای خرید بلیط هواپیما دوحه قیمت ها را در خبرنگاران آنالیز کنید.

اگر در جام جهانی دوره های گذشته حضور یافتید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

صبا پلاشانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2168

به "آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر 2022 گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر 2022 گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید