ابتلای رئیس ستادارتش ایتالیا به کرونا، شمار قربانیان به366 تن رسید

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، سالواتوره فارینا رئیس ستاد ارتش ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده و از این رو، در منزل مسکونی خود در قرنطینه بسر می برد.

ابتلای رئیس ستادارتش ایتالیا به کرونا، شمار قربانیان به366 تن رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این مقام ارتش ایتالیا پس از احساس ناخوشی و سپس مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونا بیان کرد که در منزل خود را قرنطینه نموده است.

گفته می گردد که ژنرال فدریکو بوناتو، به عنوان جانشین وی معین شد.

لازم به ذکر است که ویروس کرونا در ایتالیا به سرعت شیوع پیدا نموده و با ثبت 366 مورد مرگ ناشی از ابتلاء به این ویروس در روز یکشنبه، کانون بحران اروپا از لحاظ شیوع این بیماری واگیردار به شمار می رود.

در همین ارتباط، نخست وزیر این کشور بامداد یکشنبه بیان کرد که برای مقابله با شیوع این بیماری در یک برنامه گسترده بخش های پرجمعیت از جمله ناحیه لومباردی قرنطینه می شوند.

جوزپه کنته گفته است که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمام منطقه لومباردی و شماری از استان های دیگر شامل تدابیر ویژه جدید خواهند شد.

تدابیر سختگیرانه دولت ایتالیا تقریباً یک چهارم کل جمعیت این کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

طبق گزارش رسانه ها، دست کم 16 میلیون نفر در شمال ایتالیا قرنطینه شده اند و این قرنطینه حداقل تا روز سوم آوریل به قوت خود باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 902

به "ابتلای رئیس ستادارتش ایتالیا به کرونا، شمار قربانیان به366 تن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای رئیس ستادارتش ایتالیا به کرونا، شمار قربانیان به366 تن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید