افتتاح 119 میلیارد ریال پروژه به مناسبت هفته دولت در بجستان

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، حسین ابراهیمی ظهر پنجشنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: سال گذشته با توجه به درخواست هایی که ما برای اعتبارات مورد احتیاج طرح های شهرستان داشته ایم ولی فقط 48 درصد بودجه تخصیص یافته به شهرستان بجستان جذب گردیده است.

افتتاح 119 میلیارد ریال پروژه به مناسبت هفته دولت در بجستان

وی در خصوص پروژه های نیمه تمام و یا در حال انجام اضافه کرد: در حال حاضر 6 پروژه مهم در دست اجرا داریم و پروژه دوبانده کردن محور بجستان به فردوس که به دلایلی با مشکل روبه رو گردیده مجددا راه اندازی گردیده و یک میلیارد تومان نیز به پیمانکار پرداخت گردیده تا در سال 98 شاهد زیربار رفتن این مسیر باشیم.

وی ادامه داد: گاز رسانی به روستاهای بخش یونسی از دیگر پروژه های مهم شهرستان است که بدون مشکل در حال انجام بوده و تا خاتمه سال به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پروژه احداث سیستم دفع فاضلاب شهری شهرک فرهنگیان بجستان که با اعتباری بالغ 45 میلیارد ریال در سال 96 کلید خورد و با مشارکت خوب 15 میلیاردی ریال مردم مرحله اول آن انشاالله در نیمه اول سال 98 نهایی خواهد شد.

فرماندار بجستان پروژه آب شرب فخرآباد را از دیگر پروژ های در حال انجام در بجستان گفت و اضافه کرد: اعتبار این طرح 22 میلیارد ریال بوده که تا خاتمه سال به اتمام خواهد رسید و همچنین پروژه تامین آب شرب شهر یونسی و کیفی سازی آب شرب بجستان و پروژه آب شرب روستاهای مطر آباد و صلح آباد از دیگر برنامه ها در حوزه آب و فاضلاب می باشد.

ابراهیمی گفت: در حوزه اشتغال سال گذشته 62 میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان داده و زمینه اشتغال 794 نفر ایجاد گردیده است و در امسال با توجه تعهد 947 نفری 270 نفر در سامانه رصد ما ثبت گردیده و تا به امروز 35 میلیارد ریال تسهیلات اعطا گردیده است.

فرماندار بجستان در خصوص پروژه های ای که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید اظهارکرد: در بجستان هیچ پروژه ای که نیمه تمام بوده و یا به صورت کامل آماده نباشد افتتاح نخواهد شد و امسال در هفته دولت 39 طرح با اعتباری 119 میلیارد و 457 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 20

به "افتتاح 119 میلیارد ریال پروژه به مناسبت هفته دولت در بجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 119 میلیارد ریال پروژه به مناسبت هفته دولت در بجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید