امدادرسانی به بیش از 50 حادثه دیده در تعطیلات گذشته

به گزارش اسلیم فا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از 50 حادثه دیده در تعطیلات چند روز گذشته در کرمانشاه اطلاع داد.

امدادرسانی به بیش از 50 حادثه دیده در تعطیلات گذشته

به گزارش ؛ عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش نیرو های هلال احمر در تعطیلات چند روز اخیر و بالا رفتن آمار سفرها، گفت : از پنجم تا نهم شهریور، 17 مورد حادثه در استان رخ داد که در جریان این حوادث به بیش از 50 نفر امدادرسانی کردیم.

او گفت : از این تعداد یازده حادثه رانندگی جاده ای بود که 27 نفر در این تصادفات دچار حادثه شدند و یازده نفر از آن ها را به مراکز درمانی انتقال دادیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وجود سه حادثه غرق شدگی در آب های استان، اضافه نمود: این حوادث در سد جامیشان سنقر و همچنین رودخانه ای در روستای ثلاث باباجانی رخ داد که دو نفر از غرق شدگان فوتی بودند و یک نفر نجات پیدا کرد.

شفیعی ادامه داد: همچنین از 17 حادثه ای که داشتیم، سه مورد حوادث کوهستان در کوه های طاقبستان و پرآو بود که به 21 نفر نیز در این بخش امدادرسانی داشتیم.

او از انجام یک سورتی پرواز بالگرد امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه به کوه های الشتر استان لرستان برای حادثه کوهستان هم اطلاع داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از همکاری 19 تیم عملیاتی با 69 نفر نیرو و 16 دستگاه آمبولانس در این حوادث هم یاد کرد و ادامه داد: مدت زمان رسیدن ما سر صحنه حوادث جاده ای در این عملیات ها 10 دقیقه بود .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1257

به "امدادرسانی به بیش از 50 حادثه دیده در تعطیلات گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به بیش از 50 حادثه دیده در تعطیلات گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید