امداد و نجات 4ساعته برای نجات دو کوهنورد لرستانی در نهاوند

به گزارش اسلیم فا، رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از سرانجام موفقیت آمیز عملیات امداد و نجات کوهنوردان خرم آبادی در ارتفاعات گرین اطلاع داد.

امداد و نجات 4ساعته برای نجات دو کوهنورد لرستانی در نهاوند

به گزارش از ،علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: عملیات امداد و نجات کوهنوردان خرم آبادی در ارتفاعات گرین نهاوند بعد از 4ساعت با موفقیت انجام شد.

او اضافه کرد: در پی گزارشی از مرکز 112 مبنی بر آسیب دیدگی دو کوهنورد خرم آبادی در ارتفاعات گرین مشهور به بازگیر (دره روغنی) تیم پنج نفره امداد کوهستان نهاوند با تجهیزات نجات به محل اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در ادامه اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و زمان تقریبی 4 ساعته برای دسترسی به مصدومین مدیریت عملیات و تماس تلفنی با عشایر و نیرو های محلی نزدیک به محل مورد نظر انجام شد.

کیانی بیان نمود: با دریافت گزارش از شرایط مصدومین آموزش و هدایت لازم جهت انجام امور امدادی ارائه گشت که در نهایت کوهنوردان با شرایط جسمی مطلوب بدون امداد هوایی به پایین کوه منتقل شدند.

او همچنین خبر از اقدام ستودنی خانواده شهید امدادگر نهاوندی در روز های کرونایی داد وگفت: مادر شهید امدادگر محمدرضا خدارحمی به فرزند شهیدش پیوست و در اقدامی ستودنی خانواده این شهید والامقام برای حفظ سلامت شهروندان اعلام کردند مراسمی برگزار نخواهند کرد.

شهید محمدرضا خدارحمی از شهدای امدادگر دوران دفاع مقدس شهرستان نهاوند است که در سال 1339 در این شهرستان به دنیا آمد و در روز 28 دی ماه سال 65 در منطقه شلمچه آسمانی شد.

د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1178

به "امداد و نجات 4ساعته برای نجات دو کوهنورد لرستانی در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد و نجات 4ساعته برای نجات دو کوهنورد لرستانی در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید