اپل فراوری آیفون 12 را افزایش می دهد

به گزارش اسلیم فا، به گفته منابع زنجیره تأمین اپل به نقل از Nikkei Asia Review، اپل آماده است تا فراوری انبوه سری آیفون 12 را شروع کند و برنامه ریزی می نماید تا اواخر سپتامبر یا ابتدای اکتبر (اواخر تابستان و اوایل پاییز) افزایش فراوری را شاهد باشد.

اپل فراوری آیفون 12 را افزایش می دهد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل امیدوار است تا خاتمه سال، 80 میلیون دستگاه 5G آیفون 12 فراوری کند، اما پیش بینی واقع بینانه آن به 73-74 میلیون واحد نزدیک است و مابقی در اوایل سال 2021 فراوری می گردد.

گفته می گردد از 80 میلیون گوشی پیش بینی شده، 40 ٪ را آیفون 12 مکس تشکیل می دهد که پیش بینی می گردد با OLED 6.1 اینچی، دو دوربین در پشت و 5G عرضه گردد. طبق گفته مدیر اجرایی زنجیره تامین، اپل توانسته است تاخیر ها را از ماه به هفته کاهش دهد. هنوز هم مونتاژ نهایی بعضی از مدل های آیفون 12 در اوایل ماه اکتبر برگزار می گردد که منجر به تأخیر در دسترس می گردد و این احتمالاً آیفون 12 Pro Max با OLED 6.7 اینچی، دوربین سه گانه و 5G را شامل می گردد.

منابع تأمین نیز گزارش می دهند که اپل در حال حاضر فراوری انبوه AirTags را شروع نموده است. این محصول ردیابی کوچک و دارای بلوتوث است و در صورت گم کردن آن ها به وسایل خود متصل می شوید. علاوه بر این، اپل فراوری مدل های آینده آیپد را افزایش داده است، طبق گزارشات با هدف ساخت 27 میلیون دستگاه بین سپتامبر و دسامبر.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1277

به "اپل فراوری آیفون 12 را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل فراوری آیفون 12 را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید