این روزها سایت های خارجی معتبر چه روتری را برای کار در خانه پیشنهاد می نمایند؟

به گزارش اسلیم فا، این روزها ویروس کرونا سراسر دنیا را به دورکاری و کار در خانه فرستاده است.

این روزها سایت های خارجی معتبر چه روتری را برای کار در خانه پیشنهاد می نمایند؟

جهت دریافت خدمات ساخت الاچیق سیمانی طرح چوب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

طبیعی است که سایت های معتبر خارجی هم مطالب زیادی درباره کار در خانه منتشر نمایند. از ترفندهای دورکاری و نحوه کار در خانه تا اینکه چگونه خانه را تبدیل به یک دفتر کاری شخصی کنیم و چگونه سرعت اینترنت خانگی را افزایش دهیم و زمان را داشته باشیم و …

من تقریبا سعی می کنم ده ها مقاله منتشر شده در این زمینه را روزانه دنبال و پیگیری کنم. هم ترفندها و نکات جالبی برای خودم دارند و آموزش می بینم و تجربه بیشتری کسب می کنم و هم در حوزه های کاری خودم به این مطالب و اطلاعات احتیاج دارم.

یکی از موارد جالبی که توجهم را جلب نموده؛ معرفی روتر مش وای فای Eero برای کار در خانه است. تقریبا بسیاری از سایت های معتبری که می شناسم مانند ورج، فست کمپانی، سی نت، پی سی مگزین، اندروید سنتر، آی مور و غیره این روتر را به کاربران در این روزها پیشنهاد دادند.

قیمت فوق العاده ارزان

شرکت ایرو چندین روتر مش وای فای دارد که مدل قدیمی تر و نسل اولیه این روترها که در عکس مشاهده می کنید؛ بیشتر معروف بوده و این روزها هم روی آمازون و بست بای تخفیف های ویژه ای خوردند.

شاید یک دلیل مهم برای پیشنهاد خرید آن به کاربران امریکایی و اروپایی باشد. قیمت عادی این بسته سیستم مش وای فای که شامل سه روتر ایرو است؛ 99 دلار است که به 79 دلار کاهش پیدا نموده است.

خوب این قیمت برای آن ها می ارزد و آن را به یک روتر مش وای فای مالی و بسیار ارزشمند از نظر قیمت تبدیل نموده است. می توانند با دادن 79 دلار صاحب یکی از بهترین روترهای مش وای فای جهان در سال 2018 شوند و مهم تر اینکه سراسر خانه خود را زیر یک پوشش وای فای دو بانده پرسرعت قوی ببرند.

متاسفانه در ایران هنوز این برند و روتر را ندیدم وگرنه باز هم نسبت مقرون به صرفه بود.

کارایی فوق العاده بالا

روترهای مش وای فای Eero کوچک و زیبا با درگاه های شبکه اترنت هستند. هر روتر دو درگاه شبکه اترنت گیگابیتی دارد. شما می توانید یکی از روترها را به مودم وصل کنید و دو روتر دیگر را دو دو نقطه خانه قرار دهید؛ مثلا در دو اتاق یا در آشپزخانه و یک اتاق کار یا در کنار تلویزیون.

می گردد روترها را با کابل شبکه به هم وصل کرد یا اینکه به وسیله نرم افزار موبایل و وای فای یک شبکه مش وای فای ساخت تا اینترنت میان آن ها مشترک گردد و هر کاربر بتواند به طور اتوماتیک به نزدیک ترین روتر ایرو وصل گردد.

استفاده از این روترها بسیار ساده است و گزینه های مدیریتی زیادی روی اپلیکیشن موبایل دارند ولی مهم تر از آن قدرت آنتن دهی و سرعت وای فای است. به خوبی تمام خانه 200 متری شما را زیر پوشش وای فای می برند و در هر بسته سه روتر هست که در کمتر سیستم مش وای فای شاهدش هستیم.

خود شرکت Eero می گوید هر روتر می تواند مساحتی نزدیک به 140 متر مربعی را زیر پوشش خود ببرد. هر سه روتر در مجموع می توانند مساحتی 450 متر مربعی را زیر پوشش ببرند؛ یعنی یک خانه ویلایی بسیار بزرگ!

سرعت تست های این روتر فوق العاده است و باید از اعدادی مانند 880 مگابیت، 690 مگابیت و 400 مگابیت در فاصله های مختلف صحبت کنیم.

در حالی که غالب روترهای مش وای فای قیمت هایی بین 200 تا 400 دلار دارند؛ قیمت 79 دلاری روترهای مش وای فای نسل اول ایرو عالی است؛ البته اگر دستمان به آن برسد یا بگردد خریدش!

از عصر دیروز خبری در رسانه ها دست به دست شده و باعث سردرگمی مردم می گردد. محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات عصر دیروز در یک گفت وگوی…

این روزها با شیوع و اپیدمی ویروس کرونا، بسیاری از افراد و کسب وکارها به دورکاری و کار در خانه رو آوردند. دورکاری در کنار همه…

این روزها یکی از روترهای مش وای فای پر سروصدا در اینترنت، روتر وای فای 6 ایسوس ZenWiFi AX با کد نام XT8 است. ایسوس این روتر…

با شروع نمایشگاه CES سال جاری در امریکا، شاهد معرفی نسل تازه ای از روترهای وای فای 6 و مش وای فای توسط شرکت های مختلف هستیم. دی لینک نخستین شرکتی…

خاتمه پس از دو سه ماه حرف و حدیث درباره روتر جدید گوگل، این محصول دیشب در خلال مراسم معرفی گوشی های پیکسل 4 و پیکسل…

آمازون در رویداد روز آدینه خود از روتر دوبانده All-new Eero رونمایی کرد. این روتر مش وای فای با دستیار صوتی الکسا کنترل می گردد. آمازون سال…

در حالی که روترهای مش وای فای بازار قیمت هایی در حدود 400 دلار دارند؛ شرکت نت گیر از روتر مش وای فای جدیدی با قیمت 700 دلار معرفی کرد….

نوکیا یک سال پیش روتر مش وای فای Beacon 3 را معرفی کرد. یک روتر نسبتا رده بالا با ویژگی های قابل توجه که برای رقابت با روترهای…

منبع: شبکه چی
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 873

به "این روزها سایت های خارجی معتبر چه روتری را برای کار در خانه پیشنهاد می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این روزها سایت های خارجی معتبر چه روتری را برای کار در خانه پیشنهاد می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید