باز گرداندن دارائی های ایران در چین

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: یک عضو کمیسیون مجلس گفت باز گرداندن دارائی های ایران در چین، دستاورد سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به این کشور است.

باز گرداندن دارائی های ایران در چین

با مجری مستقیم تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز یکشنبه خود نوشت:

یک عضو کمیسیون مجلس گفت باز گرداندن دارائی های ایران در چین، دستاورد سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به این کشور است. با اینحال، هنوز اطلاعات مشخصی درباره چگونگی باز گرداندن این دارائی ها و اینکه آیا دولت چین وعده ای برای انجام این کار داده یا نه، منتشر نشده است. میزان بدهی دولت چین به ایران حدود 45 میلیارد دلار است.

مقامات امنیتی ایران نام یک عضو گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل را که با واقعه تروریستی سراوان مرتبط است به مقامات پاکستانی داده اند. منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه قطعی و حتمی است، این که ستار ریگی، برادر عبدالمالک ریگی، یکی از سرکردگان گروهک تروریستی جیش العدل است که ایران از پاکستان خواسته است برای دستگیری وی با مقامات ایرانی همکاری لازم را انجام دهد. وی اضافه نمود: ایران برپایه پروتکل هایی که در زمینه تعقیب مجرمین و تروریست ها با دولت پاکستان دارد، عمل خواهد نمود و در این زمینه نیز کارهای لازم صورت گرفته است. هفته گذشته، این گروهک تروریستی در حمله خونینی به هنگ مرزبانی ایران در محدوده پاسگاه 167 گزبستان سراوان، 14 تن از مأموران مرزبانی کشور را به شهادت رساند و 6 نفر را مجروح کرد.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 427

به "باز گرداندن دارائی های ایران در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز گرداندن دارائی های ایران در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید