با وجود دعوت 7 پرسپولیسی به تیم ملی؛ اردوی سرخپوشان در عمان قطعی است

به گزارش اسلیم فا، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از قطعی بودن اردوی سرخپوشان در عمان حتی در غیاب ملی پوشان این تیم اطلاع داد.

با وجود دعوت 7 پرسپولیسی به تیم ملی؛ اردوی سرخپوشان در عمان قطعی است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اعلام لیست جدید تیم ملی معین شد تیم پرسپولیس با هفت بازیکن، بیشترین نماینده را در بین تیم های لیگ فزونی در تیم ملی دارد. این در حالی است که جری بنسون و الکساندر لوبانف دو بازیکن خارجی پرسپولیس هم به اردوی تیم ملی کشورشان دعوت شده اند.

عدم حضور 9 بازیکن پرسپولیس در دور جدید تمرینات این تیم برای ادامه مسابقات لیگ در سال آینده، این سؤال را به وجود می آورد که آیا پرسپولیس در غیاب 9 بازیکن خود هم در عمان اردو خواهد زد یا نه؟ پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این ارتباط گفت: ما برای اردوی عمان از قبل برنامه ریزی نموده ایم و تحت هر شرایطی این اردو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه لیست اصلی تیم ملی برای دو بازی رسمی این تیم در فروردین ماه سال آینده در تاریخ 29 اسفند ماه اعلام می گردد و در آن لیست تعداد ملی پوشان نهایی تیم ما معین خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه از پیش معین شده تیم پرسپولیس در تاریخ 5 فروردین ماه 95 برای برپایی اردویی یک هفته ای راهی عمان خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 533

به "با وجود دعوت 7 پرسپولیسی به تیم ملی؛ اردوی سرخپوشان در عمان قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود دعوت 7 پرسپولیسی به تیم ملی؛ اردوی سرخپوشان در عمان قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید