ببینید؛ متال گیر سالید 2 پس از 20 دوربین سوم شخص آزاد دریافت می نماید

به گزارش اسلیم فا، بازی متال گیر سالید 2 به کارگردانی هیدئو کوجیما، بیست سال پس از عرضه یک ماد سوم شخص دریافت نموده که تجربه بازی را متفاوت نموده است.

ببینید؛ متال گیر سالید 2 پس از 20 دوربین سوم شخص آزاد دریافت می نماید

پروژه The Substance of Subsistence یا SOS که به وسیله محقق امنیتی و مادسازی با نام بوریس لارین (Boris Larin) ایجاد شده، دوربین سوم شخص و روی شانه را از نسخه توسعه یافته متال گیر سالید 3 را به نسخه دوم مجموعه می آورد و تجربه ای متفاوت را به بازیکنان می دهد. همانطور که احتمالا می دانید، متال گیر سالید 2 دارای یک دوربین نیمه متحرک اما ثابت بود که دید شما را در دوردست محدود می کرد. لارین در خصوص الهامات اولیه خود و آنچه که او را در عبور از موانع مختلف در راستا نگه داشته می گوید:

لارین با تخمین اینکه در مجموع دو ماه را برای تکمیل Substance of Subsistence صرف نموده، شرح می دهد که چگونه چیزی که ممکن است ساده به نظر برسد، بسیار پیچیده است:

پروژه SOS در تاریخ 5 نوامبر 2022 (14 آبان 1401) یعنی بیستمین سالگرد عرضه Metal Gear Solid 2: Substance، به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. البته برای استفاده از آن به یک نسخه قانونی از بازی روی رایانه های شخصی احتیاج دارید. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2211

به "ببینید؛ متال گیر سالید 2 پس از 20 دوربین سوم شخص آزاد دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ متال گیر سالید 2 پس از 20 دوربین سوم شخص آزاد دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید