برای تماشاگران باید فرهنگ سازی گردد، المپیک بالیگ ملت ها متفاوت است

به گزارش اسلیم فا، بهنام محمودی در تبادل نظر با خبرنگاران گروه تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک 2020 را خوب ارزیابی کرد و گفت: نسبت به گروه دوم چیدمان گروه اول راحت تر است ولی باید با تمام تیم ها بازی کرد. پس از صعود از مرحله گروهی ملی پوشان باید در مرحله بعد با تیم های صعود نماینده گروه دوم رقابت نمایند. المپیک اوج رقابت و سختی است.

برای تماشاگران باید فرهنگ سازی گردد، المپیک بالیگ ملت ها متفاوت است

کارشناس والیبال ادامه داد: ملی پوشان نشان داده اند اگر شرایط آماده سازی خوب باشد بازی های دیدنی به نمایش می گذارند. تیم باید از نظر روحی، انگیزشی و جسمی آماده شوند. تمام رقبا در المپیک سخت هستند. ورزش همین است و باید با تمام آمادگی برای حضور در مسابقات آماده شویم تا بتوانیم بازی های خوبی ارائه دهیم. رقابت در المپیک با لیگ ملت ها متفاوت است، تیم ها با تمام قوا و آمادگی شرکت می نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات از تیم ملی برای حضور در المپیک چه باید باشد؟ گفت: قرار دریافت در بین صندلی 5-6 نتیجه خوبی خواهد بود.

محمودی در پاسخ به این سوال که از زمان حضور داورزنی در فدراسیون شرایط والیبال چگونه است؟ گفت: قطعا داورزنی برای بهبود والیبال کوشش می نماید، البته شناخت والیبالی از افرادی که وارد فدراسیون شده اند ندارم. در هر صورت داورزنی از مدیران قدیمی است و معاون وزیر بوده است قطعا برای والیبال کوشش خواهد نمود.

کارشناس والیبال درباره بروز خشونت در رقابت های لیگ والیبال نیز گفت: کمیته انضباطی باید نقشش را به خوبی ایفا نماید. باید فرهنگ سازی گردد چرا که ذات ورزش روحیه پهلوانی است. نه تنها در والیبال بلکه در تمام استادیوم ها باید فرهنگ سازی گردد و بحث نشاط، شور و روحیه پهلوانی تسری پیدا کند. فحاشی در فرهنگ ایرانی نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی تماشاگر نما با حرکات ناشایست شان تیم و مردم را زیر سوال می برند. اگر فرهنگ سازی گردد و خود مردم نیز با تماشاگرنماها مقابله نمایند شرایط بهتر می گردد. پیروزی به هر قیمتی خوب نیست. در کنار کار فرهنگ سازی نیز کمیته انضباطی باید در هر اتفاقی ورود جدی داشته باشد.

محمودی در انتها گفت: برای تیم ملی آرزوی پیروزیت دارم. امیدوارم والیبال در لیگ و تیم ملی به آرامش بیش تری برسد. هرچه والیبال پیروز تر باشد مردم به نشاط اجتماعی بیش تری می رسند.

به گزارش خبرنگاران، سی و دومین دوره بازی های المپیک، سال آینده به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار می گردد. فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) گروه بندی مسابقات والیبال بازی های المپیک 2020 توکیو را بر اساس رده بندی جهانی گفت که تیم های ژاپن، لهستان، ایتالیا، کانادا، ایران و ونزوئلا در گروه نخست رقابت های مردان قرار دارند. تیم های برزیل، آمریکا، روسیه، آرژانتین، فرانسه و تونس نیز در گروه دوم مسابقات والیبال مردان المپیک به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 856

به "برای تماشاگران باید فرهنگ سازی گردد، المپیک بالیگ ملت ها متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تماشاگران باید فرهنگ سازی گردد، المپیک بالیگ ملت ها متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید