تاییدنشدگان طرح ملی مسکن برای ثبت اعتراض 10 روز فرصت دارند

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از فرصت 10 روزه تاییدنشدگان طرح ملی مسکن برای ثبت اعتراض در سامانه طرح مذکور اطلاع داد.

تاییدنشدگان طرح ملی مسکن برای ثبت اعتراض 10 روز فرصت دارند

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق برای باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، در مرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن صلاحیت 58 درصد از ثبت نام نمایندگان تایید و صلاحیت 42 درصد از آنها رد شد. وزیر راه و شهرسازی اوایل ماه جاری در حاشیه معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از اتمام غربالگری 240 هزار ثبت نام نماینده طرح ملی مسکن اطلاع داده و گفته بود: از این تعداد 42 درصد ثبت نام نمایندگان واجد شرایط نبودند و عدد 58 درصد واجد شرایط نیز حدودا 140 هزار واحد است.

محمد اسلامی اضافه کرد: فاز دوم ثبت نام طرح ملی مسکن را تا قبل از خاتمه سال انجام می گردد.

این در حالی است که بخش قابل توجهی از متقاضیانی که واجد شرایط نبوده اند به این مسئله اعتراض دارند. متقاضیانی که بعضا فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی (از 1384/01/01 به بعد) بوده و از تاریخ 1357/11/22 از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده اند اما فرم ج آنها قرمز است.

در همین حال معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از فرصت 10 روزه متقاضیان رد صلاحیت شده برای ثبت اعتراض در سامانه طرح ملی مسکن اطلاع داد هاست. محمود محمودزاده با اشاره به تایید صلاحیت حدود 58 درصد ثبت نام نمایندگان طرح ملی مسکن، گفت: مدتی است که بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده، متقاضیان برای تکمیل مدارک به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها و نمایندگی های بنیاد مسکن مراجعه می نمایند.

وی ادامه داد: مستندات و مدارک این متقاضیان آنالیز می گردد و افرادی که مدارک آنها کامل است برای بازگشایی حساب به بانک و پس از آن به پروژه ها معرفی می شوند.

وی بیان نمود: افرادی که به هر دلیلی در طرح ملی مسکن واجد شرایط تشخیص داده نشده اند یا برای آنها پیامک ارسال نشده است باید از اول تا 10 اسفند به سامانه ثبت نام مراجعه نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سامانه به این افراد دلیل واجد شرایط نبودن اعلام می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 805

به "تاییدنشدگان طرح ملی مسکن برای ثبت اعتراض 10 روز فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاییدنشدگان طرح ملی مسکن برای ثبت اعتراض 10 روز فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید