تردد ادامه یابد، باید منتظر موارد بیشتر کرونا باشیم

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به شلوغ بودن خیابان ها و تردد شهروندان در سطح شهرها گفت: اگر روال مانند امروز در شهرها ادامه یابد قطعا روزهای آینده باید انتظار موارد بیشتر بیماری را داشته باشیم.

تردد ادامه یابد، باید منتظر موارد بیشتر کرونا باشیم

دکتر شکرالله سلمان زاده اظهار کرد: در یکی دو روز گذشته موارد مثبت ابتلا در جنوب غرب خوزستان کاهش یافته است که این موضوع نتیجه اقدامات خوب یکی دو هفته اخیر بوده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: هیچ دلیلی برای مخفی کاری و ارائه آمار غلط وجود ندارد. از ابتدای کار بنا بر شفافیت سازی و ارائه آمار دقیق بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به شلوغ بودن خیابان ها و تردد شهروندان در سطح شهرها توضیح داد: اگر روال مانند امروز در شهرها ادامه یابد قطعا روزهای آینده باید انتظار موارد بیشتر بیماری را داشته باشیم.

سلمان زاده بیان نمود: تک تک افراد جامعه مسئول هستند و هرکس باید از خود بپرسد برای کنترل بیماری چه اقدامی نموده است و سهم خود را انجام دهد. شاید حداقل سهم یک نفر، مراقبت از خود و اطرافیان و حضور کمتر در جامعه باشد. امیدوارم مردم رعایت نمایند و به این بیماری مبتلا نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 996

به "تردد ادامه یابد، باید منتظر موارد بیشتر کرونا باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد ادامه یابد، باید منتظر موارد بیشتر کرونا باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید