تصویب بودجه 18 هزار و 828 میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران آنلاین:رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تصویب نهایی بودجه شهرداری در سال 98، به مبلغ 18 هزار و 828 میلیارد تومان اطلاع داد.

تصویب بودجه 18 هزار و 828 میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده

به گزارش شهرنوشت، محسن هاشمی در حاشیه صد و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که جلسه چهارشنبه 15 اسفند، بسیار پربار بود و لایحه بودجه شهرداری تهران در سال 98 به تصویب رسید، اظهار کرد: در جلسات شورا بودجه نهایی شهرداری تهران در سال 98 را 18 هزار و 828 میلیارد تومان اعلام نمودیم که در آن سهم شرکت ها و سازمان ها 5 هزار و 677 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

هاشمی با اشاره به دستور جلسه دیگر شورای شهر تهران عنوان نمود: استفساریه شهرداری درباره مصوبه موسوم به برج باغ موضوع دیگری بود که در صحن شورای شهر آنالیز شد. کمیسیون معماری و شهرسازی و محیط زیست و سلامت به دقت روی این موضوع کار نموده بودند و در حین آنالیز بیش از 12 پیشنهاد از سوی اعضا شورای شهر مطرح و تک تک آن ها آنالیز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهرن با بیان این که اسفساریه شهرداری به زودی پاسخ داده می گردد، عنوان نمود: پاسخ به این استفساریه وضعیت 473 پرونده ای را که معطل مانده بودند، معین می نماید و آن ها از بلاتکلیفی خارج خواهند شد. شهرداری باید سریع تر این موضوع را آنالیز و وضعیت سرمایه گذاران را معین کند.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا بودجه سازمان ها و شرکت ها به صورت جز به جز در صحن شورای شهر آنالیز نشد، گفت: 43 شرکت و سازمان وجود دارد و به همین دلیل ما کلیات بودجه در این خصوص را مطرح کردیم و گفتیم اگر پیشنهادی وجود دارد اعلام نمایند، اما چون پیشنهادی مطرح نشد کلیات آن را به رای گذاشتیم.

به گفته او، عدد 5 هزار و 677 میلیارد تومان مربوط به هزینه خود شرکت هاست و در بودجه شهرداری تهران برای آن ها 7 هزار و 400 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که چند درصد کل بودجه مربوط به حوزه حمل و نقل است، اعلام نمود که 30 درصد بودجه شهرداری تهران در سال 98 به حوز حمل و نقل تعلق دارد.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که در نهایت چه کسانی می توانند پروانه ساخت و ساز در باغات خود را دریافت نمایند، گفت: کسانی که قبل از مصوبه شورا در تاریخ 96/12/22 به آن ها اجازه ساخت و ساز داده شده بود، می توانند تنها نسبت به ساخت وساز اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 173

به "تصویب بودجه 18 هزار و 828 میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب بودجه 18 هزار و 828 میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید