تعلل کارگزاری ها در راه اندازی بخش اختصاصی فروش سهام عدالت

به گزارش اسلیم فا، در روزهای اخیر بعضی کارگزاری ها بخش ویژه فروش سهام عدالت را در وب سایت خود ایجاد کردند اما شواهد نشان می دهد که با ورود به این لینک امکان ورود برای سهامداران فراهم نیست همین موجب شد تا بعضی از کارگزاری ها این بخش را از وب سایت خود حذف نمایند.

تعلل کارگزاری ها در راه اندازی بخش اختصاصی فروش سهام عدالت

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، یکی از روش های آزادسازی سهام عدالت مدیریت مستقیم سهام بوده که با وجود تمدید چندباره انتخاب روش سهامداری اما تنها حدود 13 میلیون نفر از سهامداران عدالت روش مستقیم را انتخاب نموده اند.

طبق برنامه ای که مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار از هفته پیش اعلام کردند قرار بود از 10 خرداد امکان خرید و فروش سهام عدالت برای سهامداران مهیا گردد. از این رو در این شیوه قرار شد تا کارگزاری ها برای افرادی که کد بورسی دارند، بخشی را جهت مدیریت سهام مشتریان خود ایجاد نمایند. اما آنالیز وب سایت های کارگزاری ها نشان می دهد درگاه اختصاصی سهام عدالت که توسط کارگزاری ها راه اندازی شده، قابل استفاده نیست.

افراد بسیاری تا به امروز سعی نموده اند وارد سایت فروش سهام کارگزاری ها شوند اما با خطای عدم تطابق اطلاعات شخصی روبرو شده اند. همچنین کارگزاری ها پس از مدتی این بخش را از وب سایت خود حذف نموده اند و باز هم شرایط مسائل زیاد و بی پاسخ ماندن آزادسازی سهام عدالت موجب شده تا سردرگرمی مردم در نحوه فروش مستقیم مداوم تکرار می گردد. در حال حاضر راهکارهای سازمان بورس و کارگزاری ها هنوز کارآمد نبوده و بسیاری از افراد منتظرند تا مسائل متعدد سامانه سهام عدالت و سامانه های کارگزاری ها رفع گردد.

4141/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1110

به "تعلل کارگزاری ها در راه اندازی بخش اختصاصی فروش سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل کارگزاری ها در راه اندازی بخش اختصاصی فروش سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید