تماشای پروانه ها، باغ های زیبای بانکوک که باید به این مکان سفر کنید (تور تایلند)

به گزارش اسلیم فا، بانکوک، مرکز شلوغ و پرهیاهوی تایلند، در نگاه اول پر از برج های بلند می باشد. اما در دل این شلوغی و جنب و جوش باغ های آرام و زیبایی از جمله باغ پروانه بانکوک قرار دارند که یکی از مکان های جالب و تماشای این شهر به حساب می آیند. اگر به بانکوک سفر می کنید به یاد داشته باشید که حتما از باغ های آن تماشا کنید. باغ های آرامش بخش بانکوک زیستگاه طبیعی حشرات و پروانه ها می باشند. می توانید ساعت ها به همراه خانواده خود در باغ پروانه بانکوک به گردش بپردازید و از تماشای این پروانه های شگفت انگیز و زیبا لذت ببرید. در این پست با چند باغ زیبای بانکوک آشنا خواهید شد و برای اطلاعات بیشتر از باغ پروانه بانکوک و باغ ملکه سیرکیت با خبرنگاران همراه باشید.

تماشای پروانه ها، باغ های زیبای بانکوک که باید به این مکان سفر کنید (تور تایلند)

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

باغ پروانه بانکوک

یکی از باغ های بسیار زیبا و سرپوشیده بانکوک می باشد. این باغ پر از باغچه های زیبا و درختان سرسبز است که حشرات و پروانه های رنگارنگی در آن زندگی می نمایند. تعداد پروانه در این باغ بسیار کم است. برای تماشا آن ها ضروری است قدم های آرام و ساکتی بردارید تا بتوانید از تماشای این پروانه های شگفت انگیز لذت ببرید.

باغ ملکه سیرکیت

3 باغ دیگر بانکوک در نزدیکی بازار آخر هفته چاتوچاک قرار دارند. باغ های ملکه سیرکیت و باغ های روتفای و در وسط آن ها باغ پروانه واقع شده است. باغ ملکه سیرکیت یک باغ گیاه شناسی بزرگ و باشکوه می باشد که پوشیده از گونه های مختلف درختان و گیاهان می باشد. بر روی گیاهان برچسب هایی زده شده است که به زبان تایلندی، لاتین و انگلیسی هستند. وجود انواع گل های وحشی با رنگ های زیبا به همراه درختان قدیمی جلوه فوق العاده ای به این باغ داده است.

چشم اندازهای زیبا، نیمکت های دارای سایبان، تالاب ها و سایر زیبایی های طبیعی این باغ باعث ایجاد فضایی دلپذیر شده است. می توانید به همراه خانواده خود از این باغ بازدید نموده و از تماشا پروانه های زیبا و دوچرخه سواری در آن لذت ببرید. این باغ به گونه ای برای شما مجذوب کننده و شگفت انگیز می باشد که گویی در سرزمین عجایب حضور یافته اید.

بخشی از این باغ قلمروی پروانه ها است. در این بخش می توانید زیباترین پروانه های جهان مانند Golden Birdwing، Siam Tree Nymph و Giant Silkworm Butterfly را مشاهده نمایید. در بخش ورودی باغ اطلاعات آموزنده ای در خصوص حشرات و پروانه های زیبای موجود در باغ برای مطالعه قرار داده شده است.

ورودی این باغ هزینه ای ندارد و همه روزه به غیر از روز دوشنبه از ساعت 8.30 صبح تا 4.30 بعد از ظهر می توانید از این باغ به صورت رایگان بازدید نمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2256

به "تماشای پروانه ها، باغ های زیبای بانکوک که باید به این مکان سفر کنید (تور تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای پروانه ها، باغ های زیبای بانکوک که باید به این مکان سفر کنید (تور تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید