ثبت نام در مدارس غیردولتی رشد داشته است ، شهریه فوق برنامه ها فعلا نباید پرداخت گردد

به گزارش اسلیم فا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه فعالیت های فوق برنامه غیرآموزشی در مدارس غیردولتی تا آغاز سال تحصیلی و مشخص تکلیف شرایط نباید از اولیا دریافت گردد.

ثبت نام در مدارس غیردولتی رشد داشته است ، شهریه فوق برنامه ها فعلا نباید پرداخت گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره شرایط پرداخت شهریه در این مدارس اظهار کرد: سال جاری در الگوی شهریه با توجه به شرایط موجود و حضور مشروط دانش آموزان در مدارس اعلام کردیم که شهریه ثابت شامل برنامه مصوبه درسی و فعالیت های فوق برنامه آموزشی باشد که در قالب الگوی شهریه میزان آن تعیین شده است.

وی افزود: شهریه فعالیت های فوق برنامه غیرآموزشی تا آغاز سال تحصیلی و تعیین تکلیف شرایط نباید از اولیا دریافت گردد.

زینی وند با اشاره به اینکه درمورد حضور دانش آموزان با توجه به شرایط موجود و زیست بوم جدید، حضور به گونه ای برنامه ریزی شده است که در هر شرایطی استراتژی تعیین وجود دارد، اعلام کرد: گروه بندی دانش آموزان در شرایط حضوری را داریم که با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی است و موسسان مدارس غیردولتی همه شرایط را پیش بینی کردند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی مطرح کرد: سال گذشته عملکرد مدارس غیردولتی در آموزش آنلاین بسیار مثبت بود و همه از نحوه آموزش مجازی و آنلاین اظهار رضایت داشتند و ایام تعطیل هم فرصت شد تا آموزش ها به روز گردد.

وی اعلام کرد: مدارس غیردولتی علاوه بر استفاده از خدمات بستر شاد از خدمات افزوده ای که توسط موسسات خصوصی یا خود مدرسه فراوری شده است، می توانند بهره بگیرند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به آمار نام نویسی در این مدارس گفت: در ابتدا برای نام نویسی دانش آموزان اظهار نظر های مختلفی می شد، اما اولیا از نحوه ارائه آموزش مجازی سال گذشته رضایت داشتند و آمار ثبت نامی تقلیل پیدا نکرد و حتی خوشبختانه نام نویسی رشد حدود 100 هزار نفری داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1276

به "ثبت نام در مدارس غیردولتی رشد داشته است ، شهریه فوق برنامه ها فعلا نباید پرداخت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام در مدارس غیردولتی رشد داشته است ، شهریه فوق برنامه ها فعلا نباید پرداخت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید