حزب لیبرال دموکرات سیاست عدم خروج از اتحادیه اروپا را اتخاذ کرد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، حزب لیبرال دموکرات انگلیس با اعلام این مطلب عنوان داشته که در صورت پیروزی در انتخابات و بدست دریافت قدرت، آن را عملی خواهد نمود.

حزب لیبرال دموکرات سیاست عدم خروج از اتحادیه اروپا را اتخاذ کرد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

این حزب از 650 کرسی مجلس بریتانیا تنها 18 کرسی را در اختیار دارد و با اتخاذ سیاست نه به برگزیت امیدوار به جلب آرای 16 میلیون نفری است که در همه پرسی سال 2016 بریتانیا به ماندن کشورشان در اتحادیه اروپا رای دادند.

حزب لیبرال دموکرات انگلیس در صورت پیروزی در انتخابات و بدست آوردن کرسی های لازم برای در اختیار دریافت قدرت، کاری خواهد نمود کارستان که در عرصه سیاست بریتانیا بی سابقه خواهد بود.

بوریس جانسون، نخست وزیر فعلی انگلیس وعده داده است که کشورش را 31 اکتبر همین سال، با یا بدون توافق، از اتحادیه اروپا خارج کند. وعده جانسون و سیاست بریتانیا و حتی هم حزبی ها او را به دو جناح مخالف و موافق تبدیل نموده است.

اعلام خروج از اتحادیه اروپا آنهم به هر قیمتی، برای بوریس جانسون و حزب محافظه کارش گران تمام شده و باعث شده است وی و حزبش اکثریت را در مجلس از دست بدهند و به فکر انتخابات زودهنگام باشند.

تام بریک، سخنگوی حزب لیبرال دموکرات روز یکشنبه گفت: ما نقطه پایانی بر کابوس برگزیت خواهیم گذاشت، برگزیتی که کل کشور را به زیر می کشد و ما را از هم می درد.

شانس پیروزی در انتخابات برای لیبرال دموکراتهای بریتانیا که هرگز نتوانسته اند بیش از 62 کرسی را در مجلس بریتانیا از آن خود نمایند آنچنان که باید زیاد نیست و به همین ترتیب راه برای تشکیل دولت توسط جو سوینسون، رهبر این حزب نیز هموار نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 440

به "حزب لیبرال دموکرات سیاست عدم خروج از اتحادیه اروپا را اتخاذ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب لیبرال دموکرات سیاست عدم خروج از اتحادیه اروپا را اتخاذ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید