خبرنگاران اجرای طرح جامع محدودیت در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا بوده است

به گزارش اسلیم فا، قزوین - خبرنگاران - استاندار قزوین محدودیت های اعمال شده را در جهت قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و گفت: همه اهداف و برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی استان جهت تعطیلی ادارات و برخی صنوف در راستای انجام این کار صورت گرفته است.

خبرنگاران اجرای طرح جامع محدودیت در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا بوده است

هدایت الله جمالی پور بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان شرح داد: با توجه به اینکه انجام فعالیت های اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا تهدید محسوب می شود لذا تمام فعالیت هایی که سلامت جان شهروندان را تهدید می کند باید در هفته جاری به طور کامل تعطیل شوند.

وی ادامه داد: از آنجایی که هدف از تعطیلی دستگاه های اجرایی و اصناف، قطع زنجیره شیوع بیماری کووید 19 بوده لذا با هر نوع تجمع و حتی میهمانی های خصوصی برخورد و دادستانی استان نیز می تواند برروی این نوع مسایل اعلام جرم کند.

وی یادآور شد: اگرچه براساس گزارش های رسیده اقدامات مناسبی در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس صورت گرفته و تا حدودی نیز تغییراتی حاصل شده، اما این اقدامات برای ما هنوز قابل قبول نبوده و برای موفقیت نهایی به همکاری و هماهنگی های بیشتری نیازمندیم.

جمالی پور با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند در راستای کاهش تهدیدات صورت می گیرد، شرح داد: توجه داشته باشیم هر نقطه و مکانی که احتمال روبرو شدن با تهدید این ویروس مورد شناسایی قرار می گیرد باید تحت کنترل و مدیریت قرار گیرد.

استاندار قزوین با تقدیر از شهروندان استان در خصوص همراهی و دقت آنان در امر پیشگیری از بیماری کووید 19، تاکید کرد: هر چند میزان موفقیت استان تا به امروز 20 درصد بوده اما نباید از این مساله راضی باشیم و همه کارها و فعالیت های ما باید تنها و تنها تا رسیدن به کشف واکسن این ویروس، قطع زنجیره ارتباطی آن باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم در زمان اعمال طرح جامع مدیریت هوشمند از مراجعه غیرضروری به دستگاه های اجرایی باید خودداری کنند، اضافه کرد: در این رابطه تمامی ادارات استان را از انجام امور اداری عام منع کرده و آنها را تعطیل کرده ایم چرا که مردم نباید با مراجعات غیرضروری جان خود و هموطنانشان را به خطر بیاندازند.

جمالی پور تاکید کرد: به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اجازه هنجارشکنی را نخواهیم داد و همه باید تابع قوانین باشند و نیروی انتظامی نیز ضمن اعمال قانون، با هر نوع هنجارشکنی در خصوص محدودیت تردد افراد و خودروها از ساعت 21 تا 4 صبح روز بعد به شدت برخورد کند.

استاندار قزوین یادآور شد: هر چند با تعطیلی برخی از واحدهای صنفی معیشت مردم سخت تر می شود اما شهروندان بدانند که حفظ سلامتی و نجات جان آنان در راس برنامه های ما قرار گرفته است.

استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه دبیر قرارگاه عملیاتی به معاون هماهنگی امور سیاسی استانداری سپرده شده، از این پس دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان به رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین واگذار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1453

به "خبرنگاران اجرای طرح جامع محدودیت در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای طرح جامع محدودیت در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید