خبرنگاران برون سپاری اخذ مالیات انتقال املاک مسکونی به دفاتر اسناد رسمی

به گزارش اسلیم فا، تهران-خبرنگاران- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تا سرانجام اردیبهشت ماه صدور گواهی مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مراکز استان های کشور به وسیله دفاتر اسناد رسمی انجام می گردد.

خبرنگاران برون سپاری اخذ مالیات انتقال املاک مسکونی به دفاتر اسناد رسمی

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان امور مالیاتی، محمد مسیحی اضافه نمود: سامانه برون سپاری اخذ مالیات نقل و انتقال املاک به دفاتر اسناد رسمی (موضوع تبصره (4) ماده 187 قانون مالیات های مستقیم) با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، طراحی و پس از طی مراحل آزمایشی، پیاده سازی آن از اسفند ماه 1398 به همه دفاتر اسناد رسمی مستقر در مناطق 22 گانه شهر تهران توسعه یافت.

وی اضافه نمود: شرایط حساس ناشی از شیوع ویروس کرونا سبب شد به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه به وسیله توسعه اهداف دولت الکترونیک، با هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این طرح تا انتها اردیبهشت ماه در مراکز استان ها اجرایی گردد و بعد از اجرا در مراکز استان ها به سرعت در سراسر کشور عملیاتی می گردد.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طبق این طرح، صدور گواهی مالیاتی برای نقل و انتقال قطعی و قطعی رهنی املاک مسکونی به وسیله دفاتر اسناد رسمی انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 987

به "خبرنگاران برون سپاری اخذ مالیات انتقال املاک مسکونی به دفاتر اسناد رسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برون سپاری اخذ مالیات انتقال املاک مسکونی به دفاتر اسناد رسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید