خبرنگاران فرماندار: ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در دست احداث است

به گزارش اسلیم فا، گناوه - خبرنگاران - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی یکی از خواسته های بحق مردم این شهرستان است که در دولت تدبیر و امید تحقق یافته و در دست ساخت است.

خبرنگاران فرماندار: ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در دست احداث است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، احمد دشتی روز یکشنبه در بازدید از این پروژه اضافه کرد: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در اواخر سال گذشته با اعتبار 55 میلیارد تومان شروع شده است که در مدت 18 ماه انتها خواهد یافت.

وی اعلام کرد: مساحت کل پروژه پنج هزار متر مربع و ساختمان آن بازیربنای 2 هزار متر مربع در دو طبقه توسط شرکت کوهپاد با کارفرمایی معاونت درمان تامین اجتماعی احداث می گردد.

دشتی گفت: ساختمان دردست احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم شامل بخش های آزمایشگاهی کامل، داروخانه، دندانپزشکی، پزشک کشیک، سی پی آر، اداری و مدیریت، سالن آموزش، تزریقات، گچ گیری ارتوپد است .

فرماندار دیلم اضافه کرد: در این درمانگاه هفت پزشک متخصص برای امور درمانی همشهریان استقرار خواهند یافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید تا به امروز در حوزه سلامت اقدام های قابل توجهی با مشارکت مجموعه خیرین در شهرستان انجام شده است گفت: در توسعه پروژه های حوزه سلامت از جمله در فضاها و تجهیزات بیمارستان انقلابی انجام شده است که مجهزشدن و تکمیل بخش های ویژه، اتاق عمل، سی تی اسکن، کلینیک تخصصی، سی سی یو، آی سی یو و آن ای سی یو با بکارگیری متخصصان، بخشی از آنها است.

شهرستان دیلم با 35 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1643

به "خبرنگاران فرماندار: ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در دست احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در دست احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید