خبرنگاران 17 طرح راهداری در بروجرد اجرا می شود

به گزارش اسلیم فا، بروجرد - خبرنگاران - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: 17 طرح راهداری درحال اجرا در این شهرستان وجود دارد که مهمترین آنان پل شهدای دانش آموز با پیشرفت 95 درصدی است.

خبرنگاران 17 طرح راهداری در بروجرد اجرا می شود

امین گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: طرح پل شهدای دانش آموز (رودکی)، زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد، بهسازی و ساخت چهار ابنیه و پل، خط کشی جاده بروجرد - اراک در دست اجرا است.

وی با اشاره به پل شهدای دانش آموز بروجرد اضافه کرد: این پل 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تنها آسفالت آن باقی مانده و بسیاری از کارهای اساسی و مهم آن به اتمام رسیده است.

گودرزی گفت: از هفته آینده آسفالت پل شهدای دانش آموز آغاز میشود که حدود چند روز این کار ادامه دارد و پس از آن کارهای جزیی نیز انجام که وارد مرحله افتتاح شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد اعلام نمود: تا به امروز حدود 130 میلیارد ریال برای پل شهدای دانش آموز هزینه شده اما رقم دقیق هزینه پل پس از اتمام پروژه مشخص می شود.

وی ادامه داد: پروژه پل شهدای دانش آموز پس از آسفالت در مرحله بهره برداری قرار می گیرد که تلاش می شود تا قبل از فصل تابستان به بهره برداری برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1038

به "خبرنگاران 17 طرح راهداری در بروجرد اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 17 طرح راهداری در بروجرد اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید