دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری کلاس های آموزشی تابع دستورات ستاد کروناست

به گزارش اسلیم فا، دانشگاه تربیت مدرس نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود برای ترم تحصیلی جدید در این روز های کرونایی را خاطرنشان کرد.

دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری کلاس های آموزشی تابع دستورات ستاد کروناست

محمدحسن نصرتی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره بازگشایی دانشگاه و نحوه برگزاری کلاس های حضوری و مجازی برای ترم تحصیلی جدید در روز های کرونایی بیان نمود: با توجه به آنکه این دانشگاه تحصیلات تکمیلی است، کلاس های مقطع دکتری از شهریورماه شروع می گردد، اما به صورت رسمی سال تحصیلی ورودی های جدید از آبان ماه خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: بر این اساس انتخاب واحد و شروع نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان ورودی 99-98 و قبل از آن از امروز 15 شهریورماه لغایت 19 شهریورماه خواهد بود و کلاس های این گروه از دانشجویان 29 شهریور شروع می گردد.

نصرتی ادامه داد: کلاس های درس نودانشجویان به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار خواهد شد ضمن اینکه دانشگاه در این زمینه ها تابع دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت دانشجویان، اساتید، کارکنان اولویت اصلی در همه برنامه ها و تصمیم گیری هاست، مطرح نمود: در صورتی که بعضی از دانشجویان به دلایلی همچون سکونت در مناطق کم برخوردار و عدم دسترسی به اینترنت به هیچچ عنوان نتوانند از خدمات آموزش الکترونیک دانشگاه بهره مند شوند به منظور رعایت عدالت آموزشی، محتوای دروس در قالب بسته های آموزشی تکمیلی تهیه و به نحو مقتضی در اختیار این دسته از دانشجویان قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1267

به "دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری کلاس های آموزشی تابع دستورات ستاد کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری کلاس های آموزشی تابع دستورات ستاد کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید