دکوراسیون نارنجی و طوسی دودی در طراحی داخلی منزل آپارتمانی

به گزارش اسلیم فا، اگر نارنجی رنگ محبوب شماست پس به مکان خوبی هدایت شدید، چرا که در این مطلب قصد داریم به معرفی چند طرح دکوراسیون نارنجی و طوسی بپردازیم که به شیوه ای عالی این رنگ قوی را در منازل کوچک آپارتمانی بکار برده اند. همانطور که می دانید رنگ نارنجی رنگی بسیار قوی و چشم گیر است، حتی کوچکترین میزان آن نیز سریعا به چشم می آید، در نتیجه باید با رنگ خنثی ترکیب شوند تا تعادل در فضا برقرار گردد. به همین خاطر رنگ طوسی آنهم در سایه دودی می تواند بهترین ترکیب برای نارنجی باشد. در کنار ترکیب رنگ نارنجی و طوسی، چیدمان خانه هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد، بشکل دایره ای است. به عبارت دیگر تم طراحی این خانه ها تاکید ویژه ای بر روی لوازم گرد و منحنی شکل دارد.

دکوراسیون نارنجی و طوسی دودی در طراحی داخلی منزل آپارتمانی

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

آپارتمان اولی که آنالیز خواهیم کرد از سبک امروزی بهره می برد. مبلمان اتاق نشیمن حالتی پاف دارند که راحتی و نرمی را بدون اینکه بر روی آنها بشینید، فقط با نگاه کردن احساس خواهید کرد. در کنار مبلمان راحتی طوسی، یک عدد مبل تک نفره فانتزی با رنگ نارنجی، گلدان نارنجی با گیاه پامپاس خشک شده، به زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن را تزیین می نمایند. باقی المان های در اتاق نشیمن، رنگ طوسی دودی دارند، پرده و کرکره ها، میز جلو مبلی، میز تلویزیون و دیوارهای اطراف اتاق همگی برنگ طوسی دودی درآمده اند اما کفپوش چوبی و دیوار نارنجی رنگ بین آشپزخانه و نشیمن از تاریکی و سردی بیش از حد فضای نشیمن جلو گیری می نمایند.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص این خانه رنگ سقف کاذب خانه است که بخاطر حضور رنگ نارنجی و طوسی دودی، کاملا برنگ سفید و به شکل صاف و ساده بدون هیچگونه نورپردازی رنگی طراحی شده است. این سقف در تمام قسمت های خانه از نشیمن گرفته تا اتاق خواب و آشپزخانه به یک شکل کشیده شده است. اما این موضوع در خصوص کفپوش خانه صدق نمی نماید. کفپوش چوبی نشیمن وقتی وارد محوطه آشپزخانه می شویم، به کفپوش ترازو تغییر ماهیت می دهد. کفپوش ترازو نوعی کفپوشی کمپوزیتی است که به صورت یک تکه بشکلی سیمانی مانند بر روی کف یا دیوار خانه اجرا می گردد. در ترازو ریزه سنگ های مرمر، گرانیت و کوارتز وجود دارند که شامل رنگ نارنجی و مشکی نیز می گردد. بنابراین در خانه هایی با دکوراسیون نارنجی و طوسی استفاده از کفپوش های ترازو انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

کوسن طرح پرتقال نارنجی فانتزی

دیزاین اتاق خواب مستر بی نهایت زیبا و بی نقص صورت گرفته. در اینجا هم از همان تم نارنجی و طوسی و طوسی دودی استفاده شده است. تخت خواب نارنجی رنگ بزرگترین المان اتاق خواب، اولین وسیله در دکوراسیون اتاق خواب است که به چشم می آید. پشت تخت خواب یک آینه گرد با فریم نازک نارنجی، جای خالی دکوری دیوار پشت تخت خواب را به خوبی پر می نماید.

دکوراسیون نارنجی و طوسی دودی بخوبی در حمام و سرویس بهداشتی نیز رعایت شده است. کاشی های نارنجی رنگ دیوار در کنار کفپوش ترازو محیطی بی نهایت زیبا، شاد و دوست داشتنی در این فضای کوچک ایجاد نموده است.

معرفی انواع ست و رنگ مکمل نارنجی [ 10 ایده کاربردی ]

آپارتمان بعدی تمی بمراتب شادتر و روشن تر از آپارتمان اول دارد. در اینجا رنگ زمینه سفید است، و رنگ نارنجی به اشکال دایروی در دیوارهای اطراف خانه استفاده شده. این رنگ های روشن باعث شده تمام فضای خانه که پلانی باز دارد، دلباز و بسیار شاد دیده گردد. حتی آشپزخانه که در محیطی کوچک و بسته قرار گرفته بخاطر حضور این رنگ ها اصلا کوچک و دلگیر دیده نمی گردد. البته در آشپزخانه رنگ سبز هم در قسمت کابینت ها به ترکیب رنگ های سفید و نارنجی اضافه می گردد تا حتی در این محیط بسته هم از حضور رنگ های شاد بی نصیب نباشیم.

یکی از راه حلهای آسان برای بکار بردن دکوراسیون نارنجی و طوسی استفاده از کاغذ دیواری است. برای این کار پوشاندن تنها یک دیوار اتاق با کاغذ دیواری نارنجی کافی است تا یک نقطه کانونی عالی در چیدمان منزل تان داشته باشید. برای هماهنگی بیشتر در دکوراسیون می توانید سایر لوازم منزل مثلا یک عدد جایگاه تک در اتاق نشیمن را با رنگ نارنجی ست کنید. برای سایر دیوارها اتاق بسته به اینکه خواهان تم سنگین هستید یا تم شاد و سبک تر، می توانید از رنگ های دودی، خاکستری، طوسی، سفید و قهوه ای بهره ببرید.

رنگ نارنجی در دکوراسیون اتاق غذاخوری با طراحی شیک و امروزی

فرش اتاق نشیمن یک راه حل عالی دیگر برای اضافه کردن رنگ نارنجی به دکوراسیون است، رنگ نارنجی اتاق نشیمن وقتی با مبلمان تیره منزل ست حالتی دعوت نماینده و در عین حال مردانه و سنگین به خانه می دهد. این روش را می توانید در قسمت پرده های اتاق نیز بکار ببرید. پرده های نارنجی وقتی در زمینه تماما سفید دیوار قرار بگیرند، به شکلی عالی خودنمایی خواهند کرد. البته اگر تمی تاریک و مردانه می خواهید قطعا رنگ طوسی دودی برای دیوارهای اتاق و استفاده از پرده های نارنجی برای متعادل کردن فضا، بهتربین انتخاب پیش روی شماست.

منبع: اتاق
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1138

به "دکوراسیون نارنجی و طوسی دودی در طراحی داخلی منزل آپارتمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون نارنجی و طوسی دودی در طراحی داخلی منزل آپارتمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید