دیدار از منطقه Bund در تور چین

به گزارش اسلیم فا، این Bund از رودخانه Suzhou تا Jinling لو در امتداد ساحل غربی رود Huangpu امتداد دارد. این نمودار با ردیفی از ساختمان های مستعمراتی که در خیابان های آن صف کشیده اند - به ویژه در امتداد ساحل غربی of دونگ لو - که به موسسات اقتصادی، اف بی آر بی، هتل ها و مراکز اداری تبدیل شده است، معین شده است.

دیدار از منطقه Bund در تور چین

روبروی ساختمان های پیش از جنگ , خیابان عریضی است که در ضلع شرقی جاده واقع شده و بازدیدکنندگان می توانند گردش های تفریحی در طول آن داشته باشند و مناظر باشکوهی از رودخانه و منطقه جدید درست در عرض رودخانه داشته باشند. افق آینده نگری ممکن است نماد شانگهای مدرن در این روز و عصر باشد , اما هویت اصلی شهر هنوز در پهنه سیل گیر واقع شده است.

تاریخ , هایلایت ها و مشخصه ها برای سال ها , اولین منظره ای بود که مردم دیدند - و با رسیدن به سواحل شنی , شانگهای را شناسایی کردند. در شب , کل منطقه تبدیل به یک نمایش تماشایی از رنگ ها می گردد چون ساختمان ها با نوره ای رنگارنگ حمام می شوند. همچنین جاذبه های دیگری نیز هست که ارزش اکتشاف در اینجا را دارد.

از سفر با تور چین حتما لذت خواهی برد.

در انتهای شمالی پل , این پل نقطه ای را نشان می دهد که در آن رودی کریک با رودخانه آمودریا آشنا می گردد و زمانی که یک پل با عوارض چوبی در قرن بیستم ایستاد. یک ستون هرمی شکل سنگی به نام بنای یادبود قهرمانان مردم واقع شده است که به میهن پرستان چینی اختصاص یافته است. در اساس این بنای یادبود , موزه کوچکی است , موزه تاریخ سیل گیر , که حاوی تعداد کمی از مصنوعات و بعضی مدارک تاریخی مربوط به پهنه سیل گیر است. این پارک , واقع در جنوب این بنای یادبود , پارک عمومی نام دارد. در آن موقع تنها مردان انگلیسی می توانستند به پارک دسترسی داشته باشند ; مردم چین هنگامی که با اربابان انگلیسی خود همراهی می شدند اجازه ورود می دادند. این علامت مفتضح در ورودی است که می گوید هیچ چینی یا سگ مجاز نیست. این پارک در نهایت برای همه , از جمله چینی ها , افتتاح شد.

سمت راست از هتل صلح در جنوب , ورودی تونل اول زیر آب در زیر آب در آسیای باختری است. تونل مرکز شهر شانگهای را به منطقه جدیدی متصل می نماید , تونل خود یک جاذبه توریستی مهم با آسانسور هیدرولیکی , واگن برقی اتوماتیک و نمایش های صوتی - تصویری است. تکنولوژی هنر - هنر در دادن به بازدیدکنندگان یک تجربه سمعی - بصری هیجان انگیز شامل موسیقی پس زمینه و نمایش های بصری مردم , فرهنگ , تاریخ , علم و فن آوری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 172

به "دیدار از منطقه Bund در تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار از منطقه Bund در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید