راه اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مستمری بگیران ظرف هفته آینده، افزایش مبلغ وام به 7 میلیون

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام جزئیات دریافت تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی از راه اندازی و فعال شدن سامانه الکترونیکی ثبت نام تسهیلات ظرف یک هفته آینده اطلاع داد.

راه اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مستمری بگیران ظرف هفته آینده، افزایش مبلغ وام به 7 میلیون

علی جهانی در گفت وگو با خبرنگاران، پیرامون فرایند اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی شرح داد و در این باره اظهار کرد: سال گذشته نزدیک به 340 هزار نفر از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شدند.

وی اضافه نمود: مبلغ این وام قرض الحسنه با بهره چهار درصد، پنج میلیون تومان بود که سال جاری به هفت میلیون تومان افزایش یافته و 400 هزار نفر می توانند از این امکان استفاده نمایند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه 2600 میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته است، از راه اندازی سامانه الکترونیکی ویژه این امر ظرف یک هفته آینده اطلاع داد و گفت: این سامانه با هدف تسهیل ثبت نام و دریافت وام طراحی شده و تا حد زیادی از مراجعات حضوری مستمری بگیران به بانک ها می کاهد.

جهانی افزود: سامانه مزبور، بستری برای ثبت نام درخواست ها و واریز وام هاست و اولویت با کسانی است که تا به امروز وامی دریافت ننموده اند. مسلما آن دسته از مستمری بگیران که وام دریافت نموده و در حال پرداخت اقساط هستند نمی توانند تقاضای مجدد دریافت وام داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1827

به "راه اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مستمری بگیران ظرف هفته آینده، افزایش مبلغ وام به 7 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مستمری بگیران ظرف هفته آینده، افزایش مبلغ وام به 7 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید