رشوه آمریکا به بعضی سیاسیون برای ماندن در عراق

به گزارش اسلیم فا، یک عضو مجلس عراق گفت که آمریکا به وسیله رشوه دادن به بعضی سیاسیون در عراق برای ماندن دراین کشور تقلا می نماید، زیرا بی ثبات ماندن عراق به نفع آمریکا تمام می گردد.

رشوه آمریکا به بعضی سیاسیون برای ماندن در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کریم المحمداوی، عضو ائتلاف الفتح مجلس عراق از اقدام آمریکا در پرداخت رشوه به بعضی سیاسیون عراق برای باقی ماندن نیروهایش در عراق خبر داده است.

المحمداوی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید نمود: بعضی سیاستمداران عراقی از سال 2003 با آمریکا همپیمانی دارند و از آنها پول هایی می گیرند. همان ها حالا هم به اشکال مختلف درصدد ابقای حضور آمریکا در عراق هستند تا منافعشان مصون بماند بدون اینکه ملاحظه منافع وطنشان را بکنند.

وی اضافه نمود: این سیاستمداران می دانند که خروج آمریکا به معنای خالی شدن پشت آنها در عراق است و در پی آن حمایت اقتصادی از آنها متوقف می گردد، اما در هر حال جریان های سیاسی و از جمله شیعیان در اجرای تصمیم اخراج نظامیان خارجی و از جمله آمریکایی جدی و پیشرو هستند.

این عضو مجلس عراق با بیان اینکه آمریکا منشأ همه مسائل داخلی و خارجی عراق است، گفت: آمریکایی ها می خواهند عراق در هرج و مرج و بی ثباتی بماند تا منافع خودشان تامین گردد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1042

به "رشوه آمریکا به بعضی سیاسیون برای ماندن در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشوه آمریکا به بعضی سیاسیون برای ماندن در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید