رقبا منتظر شکست سایپا مقابل ملی حفاری هستند، تیم همدلی دارم

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، در مهمترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان دو تیم مدعی سایپا و مس رفسنجان رو در روی هم قرار خواهند گرفت. نارنجی پوشان سایپا این هفته میزبان ملی حفاری خواهند بود و برای تثبیت صدرنشینی با حمایت هوادارانش برای سه امتیاز این دیدار خواهد جنگید.

رقبا منتظر شکست سایپا مقابل ملی حفاری هستند، تیم همدلی دارم

نیلوفر اردلان در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روز آدینه تیمش مقابل ملی حفاری گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. بازی به بازی و هفته به هفته پیش خواهیم رفت. 9 هفته را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. برای بازی این هفته مقابل ملی حفاری برنامه ریزی خاص خود را داریم و مطابق نقاط قوت و ضعف حریف بازیکنان را آماده نموده ایم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا ادامه داد: خداراشکر بازیکنان هفته فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند. مطمئنا امروز تماشاگران حاضر در سالن الغدیر تهران مانند هفته هایی که میزبان بودیم از تماشای بازی لذت خواهند برد.

وی تاکید نمود: همه تیم ها منتظر شکست سایپا مقابل ملی حفاری هستند و این از جذابیت های لیگ است. تیم سایپا نخستین سال حضورش در لیگ را تجربه می نماید و شرایطمان نسبت به سایر تیم ها که سال ها در کنار هم هستند متفاوت است اما خداراشکر تیم یک دل و همدلی داریم که بازیکنان عزم خود را جزم نموده اند تا سربلند از رقابت ها بیرون آییم. امیدوارم این اتفاق اتفاق افتاده و مطمئنم دست پر از بازی بیرون می آییم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 592

به "رقبا منتظر شکست سایپا مقابل ملی حفاری هستند، تیم همدلی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبا منتظر شکست سایپا مقابل ملی حفاری هستند، تیم همدلی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید