روسیه 50 هزار کیت تشخیص کرونا در اختیار ایران قرار داد

به گزارش اسلیم فا، سفیر ایران در فدراسیون روسیه از اعطای 50 هزار کیت تشخیص ویروس کرونا توسط مسکو به سفارت کشورمان اطلاع داد.

روسیه 50 هزار کیت تشخیص کرونا در اختیار ایران قرار داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه بیان کرد: امروز (سه شنبه) تعداد 50 هزار تست تشخیص ویروس کرونا به نماینده سفارت ایران در مسکو تحویل داده شده است که این تجهیزات، بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری روسیه با ایران در مقابله با این ویروس به عزم تهران و مسکو برای افزایش سطح همکاری ها در حوزه های مختلف بخصوص بهداشت و درمان تاکید نمود.

سفیر ایران در روسیه با اشاره به اقدامات گسترده ایران برای جلوگیری از گسترش این ویروس در سطح کشور، گفت: از آنجایی که ریشه کن کردن این ویروس مستلزم همکاری های منطقه ای و جهانی است، در تبادل نظر های اجرا شده با مقامات روسیه، موضوع همکاری در سطح سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان و نیز ستاد مبارزه با کرونا در این کشور مطرح و در دیدار با یوریونا پوپوا رئیس سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان همکاری با کشورمان مورد تاکید نهاده شد.

جلالی ضمن اعلام مراتب تقدیر خود و دولت ایران از مواضع رئیس جمهور روسیه در زمینه همکاری با ایران در مقابله با ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک دو کشور شاهد همکاری های بیشتر در زمینه مقابله با این تهدید بین المللی باشند.

لازم به ذکر است، در همین رابطه مدیر بین الملل صلیب سرخ روسیه آمادگی خود را برای ارسال یاری های پزشکی برای مقابله با شیوع این ویروس به کشورمان را اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 912

به "روسیه 50 هزار کیت تشخیص کرونا در اختیار ایران قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه 50 هزار کیت تشخیص کرونا در اختیار ایران قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید