سرمربی کره ای تیروکمان: در جاکارتا شانس مدال خواهیم بود، تمرکزم روی بانوان است

به گزارش اسلیم فا، سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: با برگزاری اردوهای مستمر در بازیهای آسیایی جاکارتا شانس مدال خواهیم بود.

سرمربی کره ای تیروکمان: در جاکارتا شانس مدال خواهیم بود، تمرکزم روی بانوان است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

پارک میوک وون در گفت و گو با خبرنگاران در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در اهواز، اظهارکرد: در حال حاضر نفرات را زیر نظر داریم و در نهایت از همین رقابت ها هشت نفر در بخش آقایان و هشت نفر در بخش بانوان برای حضور در اردوی داخلی انتخاب می کنم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری اردوی داخلی نیز در هر بخش چهار نفر وارد اردوی تیم ملی اصلی و مابقی وارد اردوی تیم ملی ب خواهند شد.

سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان با بیان این که تیم برای مسابقات کاپ آسیا در تایلند، آماده می گردد، گفت: طبق ارزیابی که از نفرات فعلی در این رقابت ها داشتم، فکر می کنم یکی دو آقا و یکی دو خانم به تیم اصلی مان اضافه شوند.

وی درخصوص این رشته در ایران نیز بیان کرد: فکر می کنم ایران در آینده در رده های سنی نوجوانان و جوانان بخش ریکرو بسیار پیشرفت کند.

پارک میوک وون درخصوص تیراندازی با کمان ایران در بخش بانوان نیز گفت: در بازی های آینده فکر می کنم بانوان ایرانی برای نتایج خوب بیشتر شانس داشته باشند و به همین دلیل تمرکزم بیشتر روی بخش بانوان است.

وی در پاسخ به این سوال که در مسابقات تایلند پیش بینی شما از کسب مدال چیست؟ خاطر نشان کرد: در تایلند شانس خوبی برای کسب مدال داریم و اگر اردوهای مستمر و برنامه های خوبی هم داشته باشیم، فکر می کنم در بازیهای آسیایی جاکارتا نیز شانس مدال خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 608

به "سرمربی کره ای تیروکمان: در جاکارتا شانس مدال خواهیم بود، تمرکزم روی بانوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کره ای تیروکمان: در جاکارتا شانس مدال خواهیم بود، تمرکزم روی بانوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید