شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از 24هزار نفر فراتر رفت

به گزارش اسلیم فا، دولت ایتالیا از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در این کشور به بیش از 24هزار نفر اطلاع داد.

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از 24هزار نفر فراتر رفت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اظهار داشت شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به بیش از 24100 نفر رسیده است.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشرشده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، طی 24 ساعت گذشته 454 نفر از متبلایان به کرونا در ایتالیا جان باخته اند، به عبارت دیگر تعداد موارد روزانه مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور برای سومین روز متوالی کمتر از 500 نفر گزارش شده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 181 هزار نفر اعلام نموده است. طی 24 ساعت گذشته 2256 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است.

تا به امروز حدود 49 هزار نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبودی خود را بازیافته اند و بیش از 108 هزار نفر همچنان تحت درمان قرار دارند که شرایط بیش از 2500 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1037

به "شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از 24هزار نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از 24هزار نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید