شیائومی گوشی های می 10 و می 10 پرو را 27 مارس راهی بازار جهانی می نماید

به گزارش اسلیم فا، طبق آخرین گزارشات، شیائومی میخواهد گوشی های پرچم دار تازه وارد خود را که با نام های می 10 و می 10 پرو شناخته می شوند در تاریخ 27 مارس (8 فروردین 99) راهی بازار جهانی کند.

شیائومی گوشی های می 10 و می 10 پرو را 27 مارس راهی بازار جهانی می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بعد از اینکه شیائومی حضور خود را در نمایشگاه MWC 2020 منتفی کرد، تصمیم گرفت مراسم عرضه جهانی آن ها را به صورت آنلاین انجام دهد که اکنون تاریخ این مراسم اعلام شد و باید منتظر بمانیم ببینیم در تاریخ 27 مارس امسال چه رخ خواهد داد. می 10 پرو هم اکنون در بازار چین در دسترس واقع شده است که مثل همواره با استقبال کم نظیری روبرو شد! شیائومی توانست چیزی حدود 33.000 تا 40.000 از این گوشی را به فروش برساند و بدست آمدن چنین آماری آن هم در اوضاع وخیم کشور چین به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار خوب است! این تعداد برای مدل استاندارد به 42.000 تا 50.000 نیز می رسد که به دلیل قیمت پایین تر آن، دور از انتظار هم نبود.

ردمی K30 زوم در دست ساخت واقع شده است؛ محصولی جدید و متفاوت از شیائومی!

در حال حاضر می 10 پرو در وب سایت معروف DxOMark در رتبه اول بهترین دوربین گوشی های هوشمند قرار گرفته و بر اساس آنچه که امروز منتشر شد، به نظر می رسد باید این رتبه را با گوشی تازه معرفی شده اوپو یعنی Oppo Find X2 سهیم گردد!

جالب اینجاست که رتبه 1 تا 6 این جدول به گوشی های چینی و رتبه اول و دوم آن به محصولاتی تعلق دارد که تا سال گذشته هیچ نامی از آن ها در بخش دوربین برده نمی شد و همواره سامسونگ، اپل و هواوی در صدر این جدول ها قرار داشتند! اینطور که به نظر می رسد شرکت های چینی دست بردار نیستند و قصد دارند در همه زمینه ها به عنوان گوشی های برتر شناخته شوند!

در حال حاضر سامسونگ به عنوان عظیم ترین شرکت فراوری نماینده و فروشنده گوشی هوشمند مشغول فعالیت است و پشت سر آن نیز هواوی و اپل قرار دارند. این شرکت اخیرا افت زیادی در فروش گوشی داشته و می توان گفت اگر هواوی با تحریم های کمرشکن آمریکا روبرو نمی شد، به احتمال بسیار زیاد تا یک سال آینده می توانست رتبه نخست را از آن خود کند! با این اوصاف سعی و کوشش شرکت های چینی بسیار تحسین برانگیز است! شرکت هایی که محصولات خوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار می نمایند!

مقایسه دوربین گلکسی اس 20 اولترا، هواوی P30 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس و شیائومی می نوت 10

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 904

به "شیائومی گوشی های می 10 و می 10 پرو را 27 مارس راهی بازار جهانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی های می 10 و می 10 پرو را 27 مارس راهی بازار جهانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید