ضررهای ویروس کرونا به دنیای فناوری ادامه دارد ، شرکت اپل همه فروشگاه ها و دفاتر خود در چین را تا 20 بهمن تعطیل می نماید

به گزارش اسلیم فا، شرکت اپل بیانیه کوتاهی صادر و اعلام نموده است که تا انتها هفته آینده (9 فوریه) برابر با 20 بهمن ماه کلیه فروشگاه های فیزیکی ، دفاتر شرکت ها و مراکز تماس را در سرزمین اصلی چین خواهد بست. این اقدام با موضوع احتیاط فراوان و بر اساس آخرین توصیه های متخصصان برجسته بهداشت در مورد ویروس کرونا انجام می گردد.

ضررهای ویروس کرونا به دنیای فناوری ادامه دارد ، شرکت اپل همه فروشگاه ها و دفاتر خود در چین را تا 20 بهمن تعطیل می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت اپل برای محدود کردن قرار دریافت کارمندان در شرایط خطرناک، بعضی اقدامات احتیاطی را شروع نموده است که این اقدام نیز یکی از همین اقدامات است.

البته فروشگاه اینترنتی اپل در چین باز است. اپل تا 9 فوریه همه فروشگاه ها و دفاتر خود در چین را می بندد. پیش از این گزارش شده بود که شرایط ویروس کرونا ممکن است فراوری آیفون 9 آینده و آخرین ایرپادز را مختل کند. بعدها شریک اصلی اپل ، فاکسکان این شایعات را تکذیب کرد و اطمینان داد که آنها به تعهدات مربوط به ساخت جهانی ادامه خواهند داد.

به گفته بعضی منابع مطلع و نزدیک به آیفون 9 ، آیفون 9 وارد مرحله آزمایشی شده است. شایعه شده است که بازار تا سرانجام ماه مارس با حجم سفارشات 30 میلیون واحد برنامه ریزی شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 729

به "ضررهای ویروس کرونا به دنیای فناوری ادامه دارد ، شرکت اپل همه فروشگاه ها و دفاتر خود در چین را تا 20 بهمن تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضررهای ویروس کرونا به دنیای فناوری ادامه دارد ، شرکت اپل همه فروشگاه ها و دفاتر خود در چین را تا 20 بهمن تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید