علی ضیا ؛ بیوگرافی، حواشی و فعالیت ها در فضای مجازی

به گزارش اسلیم فا، علی ضیا مجری باسابقه و مطرح تلویزیون ایران است. هرچند او در فضای مجازی نیز فعالیت دارد ولی بیشتر، صحبت های انتقادی و پرحاشیه او جنجال زیادی را در این فضا بوجود می آورد. در ادامه این بخش با علی ضیا و حواشی او بیشتر آشنا خواهید شد.

علی ضیا ؛ بیوگرافی، حواشی و فعالیت ها در فضای مجازی

بیوگرافی علی ضیا

سید علی ضیا متولد 26 شهریور سال 64 در کاشان، مجری مطرح صدا و سیمای ایران است. او مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات دریافت نموده است.

شروع و ادامه فعالیت

علی ضیا کار خود را از رادیو و در سال 84 شروع کرد. پس از گذشت پنج سال از حضورش در رادیو به وسیله علی زاهدی به تلویزیون معرفی گردید و پس از دادن تست گویندگی و قبول شدن در آن برای نخستین بار روبروی دوربین صدا و سیما نهاده شد. اولین تجربه کاری او در تلویزیون مجری گری در برنامه گزینه جوان بود.

فعالیت های علی ضیا به اندازه ای بود که در سال 90 مجله همشهری جوان از او به عنوان پدیده اجراهای تلویزیونی نام برد. از دیگر کارهای مطرح او در تلویزیون می توان به مجری گری برنامه های ویتامین 3″، بعضیا، فرمول یک و… نام برد.

مجری برتر بیست سال

در نظرسنجی برنامه سه ستاره، علی ضیا به عنوان یکی از سه مجری برتر بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب شد.

علاقه مندی ها

از میان ورزش ها، پیاده روی و والیبال را انجام می دهد. علی ضیا به موسیقی سنتی علاقه داشته و از میان خوانندگان کشور صدای علیرضا قربانی را دوست دارد. او بعلاوه از شهرام ناظری به عنوان دیگر خواننده محبوب خود نام برده است. علی ضیا به لباس خریدن و گل و گیاه نیز علاقه مند است.

ازدواج

هرچند به گفته خودش خیلی عاشق می گردد و دست به عاشق شدنش خوب است ولی هنوز ازدواج ننموده و مجرد است.

در ادامه آخرین حواشی و فعالیت های علی ضیا و نمود آن در فضای مجازی را خواهیم دید.

12 تیر 98

چند وقت پیش رییس جمهور محترم درباره نحوه نظرسنجی به وسیله نگاه های مردم صحبت نموده بودند که واکنش های زیادی را در فضای مجازی در پی داشت. به تازگی هم علی ضیا در برنامه فرمول یک به این نحوه نظرسنجی اشاره نموده و به نوعی خواسته تا به رییس جمهور تیکه انداخته باشد.

26 فروردین 98

ما هم امیدواریم که در دوران پسا کیروش به دوران پیش از کیروش بر نگردیم.

16 فروردین 98

خوبه یادمون نره که عزت و ذلت دست خداست…

سینما نوین:

در روزهای گذشته بسیاری از چهره های سینمایی ، موسیقی و فوتبال در حمایت از بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه و تعطیل شدن برنامه #نود ، مطالبی را در صفحات خود منتشر کردند یا با مصاحبه هایی از فردوسی پور حمایت کردند و خواستار بازگشت او به آنتن شبکه سه و اجرای دوباره برنامه نود شدند

اما روز گذشته علی ضیا مجری برنامه فرمول یک در شبکه اول سیما با انتشار مطلبی خطاب به #عادل-فردوسی-پور نوشت:

.

این تلویزیون است که به برنامه سازان و مجریانش اعتماد نموده و به آنها اعتبار داده. وقتی در تلویزیون ، برنامه میسازی باید تمام قواعد را رعایت کنی. ما همه تابع تصمیمات سازمان هستیم

.

این درحالی است که #علی-ضیا جزو اولین نفراتی بود که در حمایت از فردوسی پور در صفحه اش مطلبی را منتشر و پس از چند روز آن را حذف کرد.

عکس سمت راست پست قبلی علی ضیاست که در راستای حمایت از عادل بود و حذفش کرد و عکس سمت چپ هم استوری اخیر اونه که به تازگی منتشر نموده.

26 اسفند 97

یعنی رییس جمهور سال جاری عید هم پیغام تبریک میده؟!

8 اسفند 97

از علی ضیا درخواست می کنیم که یه کم بیشتر حواسشو جمع مهمونایی که میاره بکنه تا اینجوری برنامه ش دستمایه طنزپردازان کشور نشه.

29 بهمن 97

دو کلمه حرف حساب از علی ضیا.

9 بهمن 97

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، چند روز پیش در یکی از مصاحبه های خود در پاسخ به سوال مجری درباره گلایه مردم از بالا بودن قیمت گوشت گفت که در این شرایطی که مملکت دارد باید شکر کنیم که هست!

8 بهمن 97

حالا چه اصراریه که موقع فوتبال، برنامه زنده اجرا بشه اونم با این روحیات و شرایط؟

6 بهمن 97

تیکه مادر دو شهید، اسماعیل و ابراهیم فرجوانی، به کلید رییس جمهور!

3 بهمن 97

خب خدا رو شکر جناب پیروانی هم تا وقتی توی تیم ملی و کنار کیروش بودن کیروش بد نبود و الان که دیگه توی تیم ملی نیستن کیروش بد شده. ولی به غیر از این هنوز نتونستم این مساله رو هضمش کنم که چرا اگه تیم ملی قهرمان جام ملت های آسیا هم بشه کیروش باید بره.

4 دی 97

همین یه قلمو کم داشتیم فقط!

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1965

به "علی ضیا ؛ بیوگرافی، حواشی و فعالیت ها در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی ضیا ؛ بیوگرافی، حواشی و فعالیت ها در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید