لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند و مس سونگون به دنبال تکرار پیروزی و صعود به فینال

به گزارش اسلیم فا، تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون برای صعود به فینال لیگ برتر، تیم هایی را در پیش دارند که در طول لیگ برتر مقابل آنها در هر دو بازی رفت و برگشت به رجحان دست یافتند.

لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند و مس سونگون به دنبال تکرار پیروزی و صعود به فینال

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، عصر امروز (آدینه) با برگزاری دیدارهای رفت شروع می گردد. در این چارچوب حفاری اهواز میزبان گیتی پسند اصفهان است. شاگردان رضا لک که فصل را با صدرنشینی به سرانجام رساندند و با رجحان در دو بازی مقابل مقاومت البرز به نیمه نهایی رسیدند، این فصل حفاری را در هفته های سرانجامی نیم فصل اول و دوم شکست دادند. البته گیتی پسند همواره بازی های سخت و بعضاً پرحاشیه ای در اهواز پیش رو داشته است.

حفاری نیز با پیروزی در دیدارهای اول و سوم خود برابر سن ایچ ساوه به جمع چهار تیم سرانجامی رسید و حالا با قرعه سختی در نیمه نهایی روبرو شده است.

سوهان محمدسیمای قم هم امروز به مصاف مس سونگون می رود. تیم سوهان محمدسیما که فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرد و کم سابقه ترین تیم نیمه نهایی به شمار می رود، در دور یک چهارم نهایی از سد فرش آرای مشهد گذشت و یک شگفتی رقم زد. به نظر می رسد صعود تیم قمی به جمع چهار تیم سرانجامی لیگ برتر، رضایت اعضای این تیم را در پی داشته و فوتسالدوستان قمی هم دیگر انتظار شکست مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته را از تیم خود ندارند.

در آنسوی میدان شاگردان اسماعیل تقی پور در حالی وارد این مسابقه می شوند که انگیزه فراوانی برای مرحله پلی آف دارند. مس در طول مسابقات لیگ برتر، پایین تر از گیتی پسند جای داشت و اعضای این تیم، توان خود را بیشتر برای مرحله پلی آف ذخیره کردند. مس سونگون در هر دو دیدار خود مقابل سوهان محمدسیما در لیگ برتر به پیروزی رسید و امیدوار است با رجحان دوباره برابر این تیم در نیمه نهایی، راهی فینال گردد.

برنامه دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال به توضیح زیر است:

آدینه - 26 بهمن 97

حفاری اهواز - گیتی پسند اصفهان سوهان محمدسیمای قم - مس سونگون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 158

به "لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند و مس سونگون به دنبال تکرار پیروزی و صعود به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند و مس سونگون به دنبال تکرار پیروزی و صعود به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید