مخازن زباله صاحب در می شوند تا شهر از حالت زشتی در بیاید

به گزارش اسلیم فا، شهردار تهران گفت: دنبال این هستیم که پوششی برای مخازن زباله داشته باشیم تا شهر از زشتی که در حال حاضر دارد، رها گردد.

مخازن زباله صاحب در می شوند تا شهر از حالت زشتی در بیاید

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در تشریح شیوه تازه رفت و روب در تهران که در حال آنالیز است، گفت: به جمع بندی اولیه ای رسیدیم؛ بسیاری از مخازن زباله در تهران امکان انتقال به زیرزمین را ندارند و دلیل این امر به واسطه شرایط شهرسازی شهر تهران است؛ در حقیقت امکان و اقتضائاتی در تهران وجود دارد که انجام چنین کاری امکان پذیر نیست.

او اضافه کرد: بنابراین برای تهران کار ترکیبی را در حال اجرا داریم که عمده کار که در آینده دنبال و رونمایی می گردد این است که بتوانیم پوششی برای مخازن زباله داشته باشیم.

شهردار تهران ادامه داد: با این روش امکانی را ایجاد می کنیم که شهر از زشتی که در حال حاضر دارد رها گردد؛ امروز این موضوع صورت قشنگی ندارد و باید از این طریق اصلاح گردد. از سوی دیگر بتوانیم پسماند را سامان دهیم که هرکسی نتواند آن را از مخازن بردارد و بریزد کف خیابان و شروع کند به تفکیک؛ به این ترتیب این مسئله ساماندهی می گردد و کوله کتفی ها نیز به صورت کلی جمع خواهند شد.

او تاکید نمود: با این تدابیر نظم و نسخی در این حوزه ایجاد می گردد و در کنار زیبایی شهر شرایط خاصی پیدا خواهد شد که برای آن هم پروژه خاصی طراحی شده است که در بین مجموعه های داخل شهرداری قراردادهای آن بسته خواهد شد و این کار شروع می گردد و ظرف حدود 5 ماه می توانیم این اتفاق مهم را برای تهران رقم بزنیم.

زاکانی تاکید نمود: با انجام این طرح زباله ها دیگر در دسترس نخواهند بود و در مخازن هم امکان دسترسی به آنها گرفته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2226

به "مخازن زباله صاحب در می شوند تا شهر از حالت زشتی در بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخازن زباله صاحب در می شوند تا شهر از حالت زشتی در بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید