مرگ دزد در اثر سقوط از ارتفاع!

به گزارش اسلیم فا، سارقی که قصد سرقت از یک آپارتمان چند طبقه را داشت در اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد.

مرگ دزد در اثر سقوط از ارتفاع!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ پلیس محلی انگلیس تحقیقات خود را پس از مرگ مردی که گفته می گردد در اثر سقوط از طبقه سوم یک آپارتمان جانش را از دست داده شروع نموده است. تحقیقات اولیه پلیس شهرک کامدن در شمال غربی شهر لندن نشان می دهد این مرد قصد سرقت از این آپارتمان را داشت که به پایین سقوط کرد. شیخو آدامز 49 ساله از طبقه سوم آپارتمانی در محله هایگیت رد واقع در شهرک کامدن لندن به پایین سقوط نموده بود.

پلیس محلی انگلیس پس از وقوع این حادثه در ساعت 9.5 دقیقه روز پنجشنبه به محل فرا خوانده شد. پلیس پس از حضور در محل حادثه با این مرد که در مقابل آپارتمان روی زمین افتاده و دچار جراحت شدیدی شده بود روبرو شد. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما در ساعت 11.56 دقیقه اعلام شد که جانش را از دست داده است. قرار است کالبدشکافی روی جسد متوفی انجام گردد.

سربازرس نوئل مک هاگ در خصوص این حادثه گفت : متاسفانه مردی که قصد داشت برای انجام سرقت وارد یک آپارتمان گردد در اثر از دست دادن کنترل خود به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد. ما در مرحله مقدماتی انجام تحقیقات هستیم اما شواهد نشان می دهد قربانی در حالی که یک چاقو به همراه داشت قصد داشت وارد آپارتمان گردد که دچار این حادثه شد. ظاهرا پنجره طبقه سوم باز بوده و همین مسئله موجب تحریک دزد شده اما او با رسیدن به طبقه سوم با یک ورقه فلزی سیاه رنگ که پنجره را پوشانده بوده روبرو شده است. ظاهرا کوشش دزد برای ورود به داخل آپارتمان موجب سقوط او از ارتفاع شده است.

لازم به ذکر است؛ پلیس محلی لندن از شهروندان خواسته تا هر گونه اطلاعات در مورد متوفی را در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 93

به "مرگ دزد در اثر سقوط از ارتفاع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ دزد در اثر سقوط از ارتفاع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید