معرفی هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور ، 3 ستاره

به گزارش اسلیم فا، هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور | Kuala Lumpur Cititel Mid Valley Hotel

این هتل فقط چند قدم از مرکز خرید مید ولی و 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار میدولی فاصله دارد. میهمانان می توانند از خدمات رستوران لذت ببرند و یا از انواع نوشیدنی ها در کافه استفاده نمایند، وای فای رایگان نیز در سراسر هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور Kuala Lumpur Cititel Mid Valley Hotel موجود است. واقع در قلب دره کلانگ و با 15 دقیقه رانندگی از هتل خیابان پتالینگ در دسترس است. Bintang Walk نیز با 20 دقیقه توسط تاکسی در دسترس است و فاصله 56 دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی کوالالامپور دارد. کافه سیتی به صورت 24 ساعته غذاهای محلی و بین المللی را در اختیار شما قرار می دهد و شامل بوفه های ناهار نیز می باشد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور ، 3 ستاره

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور

این هتل دارای امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای کنفرانس و اتاق جلسات می باشد که با هرینه اضافی و همچنین مرکز تجاری در دسترس است، سایر امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات تور و بلیط، ارائه صبحانه با هزینه اضافه، آسانسور و بالابر و دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان در دسترس می باشد. کارکنان مهربان این هتل که به زبان های مالایی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل دارای خدمات خشکشویی با هزینه اضافه نیز می باشد، امکان استفاده از پارکینگ با هزینه اضافی، خدمات چک این سریع و ارائه خدمات در سال آرایش و زیبایی از دیگر خدمات این هتل است.

میز پذیرش نیز در تمام ساعات شبانه روز و در 24 ساعت باز است که از جمله خدمات شبانه روزی هتل است. صندوق امانات و انبار چمدان هم در این هتل در دسترس است. مجهز به اینترنت وای فای که به بدون هزینه در بخش های مختلف از جمله لابی، رستوران و سایر قسمت ها سرویس ارائه می دهد. ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی در صورت احتیاج در اختیار شماست. ورود به هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور

امکانات تفریحی در این هتل 3 ستاره شامل خدمات زیبایی و دسترسی به کافه هتل است که می توانید در فضای دلنشین و آرام کافه نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از لحظات اقامت خود را در این هتل لذت ببرید. علاوه بر این، انواع غذاهای بین المللی در رستوران هتل ارائه می گردد و صبحانه بوفه ای در دسترس است که برای هر روز بین ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور

این هتل که دارای 646 اتاق در 28 طبقه می باشد، همه اتاق ها مجهز به سیستم گرمایش با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا، میز مطالعه، گاوصندوق، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ملافه های تمیز و ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، قهوه و چای ساز و تلفن می باشد. اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور

  • سوییت دبل سوپریور: این اتاق ها 18 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند. کشیدن سیگار در این اتاق ها مجاز نمی باشد، دارای تمام امکانات تشریح شده در بخش امکانات اتاق ها به همراه چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت تویین سوپریور: این اتاق ها 18 متر مربع مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند. کشیدن سیگار در این اتاق ها مجاز نمی باشد، دارای تمام امکانات تشریح شده در بخش امکانات اتاق ها به همراه چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت دبل دولوکس: این اتاق ها 36 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند. کشیدن سیگار در این اتاق ها مجاز نمی باشد، دارای تمام امکانات تشریح شده در بخش امکانات اتاق ها به همراه چشم انداز شهر نیز می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • برج های دوقلوی پتروناس: 6 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید 17 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم 53 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید سوریا کی ال ال سی: 7 کیلومتر از شما دورتر است که با 16 دقیقه رانندگی به آن جا می رسید.
  • ارکستر فیلارمونیک مالزی: هتل شما از این جاذبه 6 کیلومتر فاصله دارد که با 20 دقیقه رانندگی آن را خواهید دید.
  • تم پارک بِرجایا تایم اسکوئر: این پارک از شما 6 کیلومتر دورتر می باشد. با 37 دقیقه توسط اتوبوس و یا 12 دقیقه تاکسی سواری آن را خواهید دید.
  • آکواریوم KLCC کوالالامپور: 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی تقریبا 18 دقیقه ای به آن خواهید رسید. اگر هم بخواهید با اتوبوس بروید، 46 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید ولد: 5 کیلومتر با هتل فاصله دارد که پیاده 80 دقیقه، با مترو 44 دقیقه و با تاکسی 13 دقیقه بعد می رسید.
  • گالری استارهیل: حدودا 6 کیلومتر فاصله آن با هتل است که می توانید با تاکسی طی 16 دقیقه به آن جا برسید. با اتوبوس هم 36 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید فستیوال: 4 کیلومتر است که اگر با مترو به آن جا بروید حدود 26 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز 10 دقیقه ای شما را به این جاذبه می رساند.
  • سونگی وانگ پلازا: 6 کیلومتر مسافت آن را یک ربعه با تاکسی می توانید طی کنید. با دیگر وسایل حمل و نقل عمومی نیز طی 29 دقیقه خواهید رسید.
  • ورزشگاه آکسیاتا آرنا: 9 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید این مسافت را با تاکسی 17 دقیقه ای و با قطار شهری 2 ساعت و 16 دقیقه ای طی کنید.
  • مرکز خرید مای تاون: 6 کیلومتر از شما دورتر است که با 33 دقیقه توسط اتوبوس یا 18 دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی کوالالامپور: 40 کیلومتر با هتل مایا کوالالامپور فاصله دارد. تاکسی شما را طی 56 دقیقه به آن جا می رساند.

موقعیت هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

مالزی، کوالالامپور 59200، میدولی سیتی، لینکاران سید پوترا

Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Malaysia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 429

به "معرفی هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سیتیتل مید ولی کوالالامپور ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید