معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پاتایا

به گزارش اسلیم فا، هتل ایبیس پاتایا ibis پاتایا

این هتل 3 ستاره پاتایا، تنها 6 دقیقه تا ساحل پیاده روی است. هتل ایبیس پاتایا ibis پاتایا در قلب شهر پاتایا قرار گرفته است و مغازه های مختلف سوغاتی، رستوران ها، بوتیک ها و کافه های فراوانی در اطراف آن یافت می گردد. به نسبت هزینه ای که برای اقامت در این هتل می کنید امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی دریافت خواهید کرد. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ایبیس پاتایا را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل ایبیس پاتایا

امکانات این هتل 3 ستاره برای راحتی شما فراهم شده است. به عنوان مثال، دسترسی به پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل با پرداخت هزینه جداگانه یا پارکینگ خود هتل که رایگان است برایتان فراهم است. ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل رایگان در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان تایلندی، بلغاری و انگلیسی صحبت می نمایند.

ورود به هتل ایبیس پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

این هتل دوستدار حیوانات بوده و می توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید در حالی که تبدیل ارز، میز راهنمای گردشگری و انبار چمدان رایگان، در این هتل فراهم شده است. وجود آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل، میز پذیرش و نگهبانی به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود. خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی هزینه اضافی برایتان در بر خواهد داشت.

برای افراد ناتوان و کم توان امکاناتی چون ویلچر فراهم است همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس یا فتوکپی هتل ایبیس پاتایا به همراه اتاق های همایش و جلسات و با پرداخت هزینه ای جداگانه بهره ببرید. فضاهایی به افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است.

امکانات تفریحی هتل ایبیس پاتایا

در استخر فضای باز هتل خود را خنک کنید یا یک دوچرخه از هتل کرایه کنید و با آن برای کشف پاتایا به بیرون هتل بزنید. در این منطقه کافه ها، مغازه ها و مکان های شب زنده داری فراوانی وجود دارد. برای شما خانواده هایی که به پاتایا سفر می کنید، استخر بچه ها و اتاق های خانوادگی هم در این هتل یافت می گردد.

این هتل دارای رستورانی است که غذاهای محلی و بین المللی خوشمزه سرو می نماید. لذت بردن از غذاهای معروف تایلندی در رستوران د تیست The Taste یا یک نوشیدنی خنک درسالن هتل، توصیه می گردد. برای دریافت تور شهری پاتایا یا کرایه دوچرخه، باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاقها به سادگی در سبکی معاصر مبلمان شده اند و دارای امکانات مختلفی هستند. این اتاق ها، شامل تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان اند. تراس در هر اتاق فضای بسیار خوبی را برایتان فراهم می نماید. دستگاه قهوه ساز و چای ساز، میز مطالعه، صندوق امانات، یخچال و تلفن در اتاق ها یافت می شوند.

بطری های آب معدنی رایگان است و در حمام، سشوار، دوش و وسایل رایگان بهداشتی قرار داده شده است. فضاهایی برای افراد غیرسیگاری در نظر گرفته شده است و می توانید از خدمات بیدار کردن مهمانان بهره ببرید. برای رزرو اتاق در هتل ایبیس پاتایا، یا دیدن عکس های بیشتری از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل ایبیس پاتایا

  • اتاق استاندارد دوقلو: با مساحت 20 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق خانوادگی 1 دابل: با مساحت 25 متر مربع است که نمایی رو به استخر و یک تخت دو نفره به همراه یک تخت سفری دارد.
  • اتاق استاندارد دابل: با مساحت 20 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو دارد.
  • اتاق سینگل استاندارد: با مساحت 20 متر مربع است که نمایی رو به اقیانوس و دو تخت یک دارد.
  • اتاق استاندارد: با مساحت 20 متر مربع است که نمایی رو به اقیانوس و دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دابل استاندارد: با مساحت 20 متر مربع است که نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دابل استانداردی با دوش و تراس هم در این هتل یافت می گردد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا:

  • فاصله تا ساحل: 600 متر است که می توانید پیاده 6 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا ترمینال اتوبوس: 1.7 کیلومتر است که می توانید پیاده 16 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی این جهت 7 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا ایستگاه قطار پاتایا: 2.4 کیلومتر است که می توانید پیاده 48 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی این جهت 14 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا سالن نمایش تیفانی: 200 متر است که با ماشین تقریبا 1 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 4 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا آرت این پارادایز: 0.2 کیلومتر است که می توانید پیاده 4 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید ورلد جمز کالکشن: 600 متر است که می توانید پیاده 15 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا پاتایا سیتی هال: 1.5 کیلومتر است که می توانید پیاده 11 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی 5 دقیقه ای به این محل می رسید.
  • فاصله تا هارد راک کافه: 900 متر است که می توانید پیاده 16 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی 7 دقیقه ای به این محل می رسید.
  • فاصله تا جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا: 1.4 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 9 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 2.7 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 21 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 40 دقیقه در راه خواهید بود. می توانید خرید های خود را در این خیابان انجام دهید.
  • فاصله تا بندر ها هین فری: 3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 21 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.
  • فاصله تا بازار شناور پاتایا: 11 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 30 دقیقه تا این بازار راه خواهد بود.
  • فاصله تا باغ وحش اسریراچا تایگر: با ماشین حدود 45 دقیقه تا این مکان راه خواهید داشت.
  • فاصله تا ساحل جومتین: 9.2 کیلومتر است که می توانید با ماشین 35 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک آمازون:6 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید بروید، حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 8.8 کیلومتر است که با تاکسی 21 دقیقه تا آنجا در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 84 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و 40 دقیقه تا هتل ایبیس پاتایا در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 31.5 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و 5 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ایبیس پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، 20150، شهر پاتایا، خیابان دوم پاتایا، 79/463 مو 9

463/79 Moo 9, پاتایا Second Road, پاتایا City, 20150, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 347

به "معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید