معرفی هتل 4 ستاره گرند سیزنز در کوالالامپور

به گزارش اسلیم فا، هتل گرند سیزنز کوالالامپور Grand Seasons Hotel

این هتل 4 ستاره، عنوان بلندترین هتل در مالزی را از آن خود نموده است. هتل گرند سیزنز کوالالامپور Grand Seasons Hotel در منطقه استراتژیک و شلوغ جالان پاهانگ Jalan Pahang واقع شده است و نزدیک به چندین جاذبه مشهور شهر مانند برج دوقلو پتروناس، مرکز تجارت جهانی پوترا و مرکز خرید بوکیت بینتانگ Bukit Bintang است چرا که این جاذبه ها در شعاع پنج کیلومتری آن واقع شده اند. در ادامه متن خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل تا جاذبه های دیدنی کووالالامپور را شرح می دهیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل گرند سیزنز کوالالامپور را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره گرند سیزنز در کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل گرند سیزنز کوالالامپور

با اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل دسترسی به شبکه جهانی را برایتان فراهم می نماید. خدمات نظافتی هتل احتیاج به پرداخت هزینه ای جداگانه دارد و شامل اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی می باشد. نظافت هر روز اتاق ها رایگان انجام می گردد. از خدمات پذیرش هم می توان به انبار چمدان، خدمات نگهبانی، میز پذیش شبانه روزی و خدمات تور اشاره نمود.

اگر با خانواده سفر می کنید، خدمات نگهداری از بچه ها به همراه اتاق های خانوادگی اقامت را برای شما راحت می نماید. ورود و خروج سریع امکان پذیر است همچنان که می توانید از آسانسور، امکانات فکس و فتوکپی در مراکز تجاری، اتاق های جلسات بهره ببرید. فقط اتاق همایش احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه ای دارد.

فضای مختص افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی ماندریانی، تامیلی، مالایی و چینی کاتونی صحبت می نمایند. یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

پارکینگ، سرویس حمل و نقل و ترانسفر فرودگاهی رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. پارکبان مراقب ماشین شما خواهد بود. همچنین یک پارکینگ محافظت شده و ایستگاه شارژ برای ماشین های برقی از خصوصیات برجسته این هتل می باشد.

ورود به هتل گرند سیزنز کوالالامپور، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. می توانید از هتل ماشین کرایه کنید البته باید گواهینامه بین المللی تان همراه باشد.

امکانات مورد احتیاج افراد ناتوان یا کم توان مانند ویلچر در صورت احتیاج فراهم خواهد شد.

امکانات تفریحی هتل گرند سیزنز کوالالامپور

بعد از ظهر در مرکز تناسب اندام مجهز هتل ورزش کنید و بعد از آن سری به حمام آبگرم، سونا یا جکوزی هتل برای استراحت بزنید. اگر دوست داشتید، در استخر روباز یا استخر سرپوشیده هتل شنا کنید در حالی که بچه هاتان در کنار شما و در استخر مخصوص به خود آب بازی می نمایند.

از میز راهنمای گردشگری هم می توانید بلیط جاذبه ها و گشت های یک روزه کوالالامپور را درخواست دهید. آرایشگاه هتل هم جزو مکان هایی است که می توانید سری به آن بزنید.

غذاهای بین المللی و محلی در کافی شاپ سیزنز Seasons Coffee House و سالن غذاخوری سیزنز کرست Seasons Crest Lounge سرو می شوند. دیگر گزینه های ناهار خوری شامل رستوران هندی اولاس، کافه ترکی کسبر و کافه اونیو می باشد. امکانات باربیکیو و خدمات شبانه روزی اتاق هم در دسترستان است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های تهویه مطبوع این اقامتگاه، کفپوشی فرش شده با موکت و پنجره های وسیع دارند. هر یک از آنها با تلویزیون، تلفن و سشوار مجهز است. حمام ها دارای وان و دوش هستند. سوئیت عروس و داماد از اتاق های مخصوص آن است.

برای نوزادان زیر دو سال در هتل گرند سیزنز کوالالامپور، تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی می گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست کنید. برای رزرو اتاق یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل کوالالامپور در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل گرند سیزنز کوالالامپور

  • سوئیت جونیور: با مساحت 53 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کوئین دارد.
  • سوپریر: با مساحت 31 مترمربع است که نمایی رو به شهر دارد.
  • سیزنز با بالاترین درجه: با مساحت 31 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سیزنز با بالاترین درجه با صبحانه: برای افراد غیر سیگاری است و دارای دوش است.
  • استی اند دین با یک ست نهار هندی: با مساحت 31 مترمربع است که یک تخت بزرگ دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره به همراه وان در حمام دارد.
  • دولوکس با پکیج غذا: با مساحت 43.57 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کوالالامپور

دریاچه تیتیوانگسا در کنار این هتل واقع شده است و مسافت چندانی با آن ندارد.

  • فاصله تا ایستگاه مونوریل چو کیت: 270 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستگاه مونوریل تیتیوانگسا: 440 متر است که با 15 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا شام در آسمان کی ال: 1.7 کیلومتر است که با 11 دقیقه رانندگی به این مکان، خواهید رسید. با مونوریل این راستا، حدود 33 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا برج های دو قلوی پتروناس: 1.9 کیلومتر است که با مونوریل این راستا، حدود 30 دقیقه طول می کشد. با تاکسی 12 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید.
  • فاصله تا دانشگاه مالزی: 1.3 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 9 دقیقه به این محل می رسید. با اتوبوس و سپس مونوریل در عرض 43 دقیقه به این محل خواهید رسید. پیاده طی این راستا 25 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا باغ دریاچه تیتیوانگسا: 1.6 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 7 دقیقه به این محل می رسید. پیاده طی این راستا 25 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا گالری استارهیل: 2.9 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 16 دقیقه به این محل می رسید. با مونوریل این راستا، حدود 25 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز خرید میدان کاپیتال: 1.7 کیلومتر است که با 10 دقیقه رانندگی به این مرکز خرید خواهید رسید. با اتوبوس خط SPL یا با مونوریل در عرض 25 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید د ولد: 2.3 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل می رسید. با مونوریل در عرض 30 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا آکواریا کی ال سی سی: 2.4 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این آکواریوم می رسید. با مونوریل در عرض 28 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید سوریه کی ال سی سی: 2 کیلومتر است که با 8 دقیقه رانندگی به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا باغ پرندگان کوالالامپور: 7 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 12 دقیقه به این محل می رسید. با اتوبوسخط زرد یا آبی و منوریل خط سبز یک ساعته به این پارک خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور: 47.1 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 56 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه سلطان عبدل عزیز شاه: 17.2 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 36 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل گرند سیزنز کوالالامپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مالزی، کوالالامپور، کوالالامپور 53000، تیتیوانگسا سنترال، جالان پاهنگ، 72، 50564، خیابان گرند سیزنز

Grand Seasons Avenue, 50564, 72, Jalan Pahang, Titiwangsa Sentral, 53000 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 369

به "معرفی هتل 4 ستاره گرند سیزنز در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره گرند سیزنز در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید