مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی

به گزارش اسلیم فا، می توان گفت قیمت قرنیز پی وی سی (pvc) به نسبت کاربرد و کیفیت بالایی که دارد؛ از سایر قرنیز ها مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل بیشتر افراد برای خرید قرنیز به دنبال قرنیز پی وی سی هستند.

مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی

به طوری کلی قرنیز به نواری گفته می گردد که در محل اتصال دیوار به کف نصب می گردد. قرنیز دارای انواع گوناگونی است که می توان از طرح سنگی، سرامیکی، چوبی، ام دی اف و پی وی سی یاد کرد.

یکی از انواع قرنیز پی وی سی (pvc) است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به همین دلیل هواداران خرید قرنیز را به سمت خود می کشاند و آن ها را مجاب به خرید می نماید.

به دلیل خلل و فرجی که در بافت سنگ ها است، معمولا ظاهری یکنواخت ندارد. از سایر معایب قرنیز سنگی می توان استحکام پایین، محدودیت در طرح و رنگ و همچنین طول کوتاه قرنیز سنگی را می توان نام برد. این قرنیز اصولا برای فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است جنس سنگ کف با قرنیز یکی باشد.

این قرنیز کم هوادار ترین مدل از انواع قرنیز است. قرنیز سرامیکی نیز دارای وزن زیاد است و نبست به سایر قرنیز ها گران تر است.

با توجه به مطالب گفته شده در خصوص انواع قرنیز، تصمیم خود را برای خرید یکی از قرنیز ها بگیرید، اما به یاد داشته باشید که ویژگی کلی یک قرنیز خوب را این گونه می توان نام برد:

منبع مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی

انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1739

به "مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید