مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

به گزارش اسلیم فا، هر یک از مصالح مصرفی در زیرسازی ساختمان بر اساس خواص مورد نظر، عملکرد خاصی را فراهم می آورد. باربری و کنترل نفوذ رطوبت از ویژگی های الزامی یک زیرسازی مناسب است. قابل ذکر است که هدف از نم بندی در پی و زیر ساختمان ها جلوگیری از نفوذ رطوبتی است که ناشی از آب دارای فشار نباشد.

مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

خشک کردن به مجموعه مراحلی گفته میگردد که بین 2 مرحله فرآوری و پخت انجام میگیرد. در این مرحله، گل با حرکت در کوره خشک کن به تدریج خشک می گردد و تبدیل به گندوله میگردد).

مواد اولیه از روی نوار وارد یک نوع آسیاب سنگی میشوندکه صفحه زیر این آسیاب مشبک استوایی سوراخ هایی به قطر 14 تا 18 میلیمتر دارد. سوراخ های این شبکه در هر میزان ای قابل تنظیم میباشند. در این آسیاب به خاک آب افزوده میگردد تابه گل تبدیل گردد و از سوراخ ها عبور کند. گل از صفحه زیرین آسیاب به آسیاب دیگری که بیشتر یک مخلوط کننده است وارد میگردد. آسیاب مخلوط کن از 2 محور تشکیل شده است که پره های آن با حرکت حلزونی به سمت جلو حرکت میکنند.

خاک رس پس از ورود از جعبه تغذیه روی نواری حرکت میکند که یک وزن منبع در راستا آن تعبیر شده است. این وزن منبع میزان ماده عبور کرده واحدهای زمانی ساعت و شبانه روز را میزان گیری مینماید. معمولاً در این قسمت یک دستگاه آهن ربای برقی هم طراحی میگردد که کار اصلی آن قطع حرکت نوار در زمان ورود قطعه آهن همراه با ماده معدنی است زیرا وجود این قطعات برای ماشین آلات بسیار خطرناک است.

منبع مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1891

به "مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید