مقایسه مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک

به گزارش اسلیم فا، خبرگزاری خبرنگاران- به صورت کلی تمامی مبل های اداری، جایگاه ها، میزها، لوازم جانبی و غیره که در دفتر کار و اداره مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان زیر مجموعه های مبلمان اداری محسوب می شوند .

مقایسه مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک

اگر قرار است که شما برای خرید و انتخاب مبلمان اداریاقدام کنید باید پیش از هر چیزی توجه ویژه ای به ماهیت فعالیت شرکت داشته باشید که قطعاً دکوراسیون یک شرکت استارتایپی با یک شرکت بازرگانی کاملاً متفاوت می باشد.

پس از اینکه به خوبی در مورد ماهیت دکوراسیون تصمیم گیری نمودید باید به انتخاب سبک بپردازید؛ شما می توانید سبک های متنوعی از جمله مبلمان اداری کلاسیک، مبلمان اداری مدرن، مبلمان اداری سنتی و غیره را انتخاب کنید که متناسب با ماهیت کار شما می باشد و در نهایت پس از اینکه اطلاعات کافی بدست آورید برای انتخاب و خرید مبلمان اداری اقدام کنید .

ما برای اینکه به شما در خرید مبلمان اداری یاری کنیم در ادامه این پست به مقایسه دو سبک پرطرفدار مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن پرداخته ایم .

میز مدیریت کلاسیک | مبلمان اداری خاص

تفاوت بین مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک

یکی از سبک های مبلمان اداری که بسیار مورد پسند مشتریان قرار می گیرد و به نوعی چشمگیر شده است، مبلمان اداری مدرنمی باشد که به عنوان یک سبک لوکس و لاکچری محسوب می گردد.

مدیران زیادی برای اینکه اعتماد مشتریان را جلب نمایند به سراغ استفاده از سبک های میفرایند که علاوه بر زیبایی و شیک بودن بلکه حس خوبی را در مشتری ایجاد نمایند .

مبلمان اداری مدرن جز سبک های با قیمت نسبتا بالا بوده و یک محصول اداری مناسب خواهد بود که به افزایش بهره وری شرکت یاری می نماید و بعلاوه به بهبود روابط بین کارمندان نیز یاری فراوانی خواهد نمود .

هر مدیری با توجه به سلیقه ای که داشته است می تواند برای دکوراسیون محیط کاری خود از مبلمان اداری مدرن و کلاسیک استفاده نماید؛ البته بعضی از افراد بین سبک مدرن و کلاسیک می توانند یکی را انتخاب نمایند به همین جهت به سراغ تلفیقی از این دو سبک می فرایند و توصیه می گردد اگر شناخت دقیقی از سبکها نداشته آید بهتر است این کار را انجام ندهید اما اگر سبک ها را به خوبی می شناسید و با ویژگی های آن ها به صورت دقیق آشنا هستید به سراغ نحوه تلفیق درست سبک ها بروید .

با این مقدمه متوجه می شویم که یکی از عوامل مهمی که در کیفیت فضای ساختمان نقش اساسی داشته است دکوراسیون داخلی می باشد .

تقسیم بندی فضا و چگونگی چیدمان وسایل و لوازم موجود در محیط کار و سقف و دیوارها، نورپردازی، رنگ پوشش کف، مبلمان اداری و غیره به عنوان عوامل معین نماینده زیبایی و کارآمدی فضاها به شمار می فرایند .

اگر که شما محل کار کوچکی داشته اید که متراژ آن از حدود 100 متر مربع کمتر است و می خواهید از دو سبک کلاسیک و مدرن در کنار یکدیگر بهره ببرید حتماً برای دکور محل کار خود سبک مدرن بیشتر بکار ببرید .

نسبت به سبک های دیگر سبک مدرن خلوتی بیشتری داشته و به همین جهت برای فضاهای کوچک گزینه بهتری خواهد بود اما اگر فضای بزرگی را می خواهید پوشش بدهید سبک مبلمان اداری کلاسیک گزینه خوبی محسوب می گردد .

میز اداری سی رن | مبلمان اداری مدرن

کدام سبک مبلمان اداری بهتر است؟

ما نمی توانیم یک سبک را به عنوان سبک برتر معرفی کنیم چرا که چنین چیزی وجود ندارد و هر کدام دارای زیبایی های خاصی می باشند؛ مدیر هر مجموعه با در نظر گرفتن بعضی از مسائل و به کارگیری سلیقه خود و کارمندان می توانند برترین انتخاب را داشته باشد .

اصلی ترین تفاوتی که بین مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن وجود دارد در مقدار شلوغی است که در هر کدام از آنها دیده می گردد .

سبک مبلمان اداری کلاسیکبه معنی این است که معمولاً وسایل چوبی در کنار چرم و گرانقیمت به کار برده می گردد؛ اگر این سبک را انتخاب نموده اید حتماً باید به فضای موجود نیز توجه ویژه داشته باشید چراکه اسباب و وسایلی که در این سبک به کار برده می شوند بزرگ بوده و جای زیادی را می طلبند پس علاوه بر اینکه شکوه و زیبایی در سبک کلاسیک به وضوح دیده می گردد بلکه احتیاج به جای کافی نیز وجود دارد .

موضوع دیگری که شما باید به آن دقت نمایید مقدار نور طبیعی بوده که به محل کار وارد می گردد در صورتی که محیط کاری شما نورگیر نباشد استفاده از سبک کلاسیک قطعاً گزینه خوبی نخواهد بود چرا که فضا را به گونه ای تبدیل خواهد نمود که شبیه به خانه های قدیمی و محیطی وهم بر انگیز خواهد شد .

در مقابل دکوراسیون مبلمان اداری مدرن قرار می گیرد که می توانیم آن را برعکس کلاسیک بدانیم و وسایلی که در آن به کار برده می گردد مقرون به صرفه تر بوده و برای اجرا به محیط بزرگی احتیاج نیست و حتی در فضاهای کم هم قابل اجرا بوده و اگر بخواهیم تغییر در فضایی ایجاد کنیم و به راحتی می توان وسایل را جابجا نمود و در صورتی که محیط شما نورگیر باشد قطعاً یک مزیت فوق العاده محسوب می گردد .

مبلمان اداری خاص | مبلمان اداری کلاسیک

با توجه به اینکه در سبک مدرن تمامی اقلام که استفاده می گردد همچون میز اداری مدرن، پارتیشن های شیشه ای، قفسه ها، جایگاه ها، نورپردازی و... می تواند فضای کاملا بدون نور طبیعی را برای شما به یک فضای روشن و دلنشین تبدیل کند .

آنالیز قیمت در سبک مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن در صورتی که می خواهید سبک کلاسیک را برای خودتان انتخاب کنید باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید چرا که دارای قیمت بالاتری نسبت به سبک مدرن خواهد بود .

چون در این سبک از میزهای چوبی و مبمان با چرم استفاده می گردد قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت .

در صورتی که میخواهید دسته بندی جدیدی را با عنوان مبلمان اداری لوکس معرفی کنیم عمده وسایل این دسته بندی از گروه کلاسیک ها می باشند .

البته اینگونه نیست که مدرن ها اصلا جز لوکس ها به شمار نیایند بلکه کلاسیکها اکثرا مناسب این دسته خواهند بود .

در نهایت برای محیط های کاری بزرگ که قیمت فاکتور اصلی نیز میتوان با بکارگیری دکوراسیون کلاسیک حالت لوکس بودن را برای محیط به وجود آورد و آن را بی نظیر نمود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1925

به "مقایسه مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید