نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تا 20 آبان اعلام می شود

به گزارش اسلیم فا، تهران (پانا) - نتایج اولیه آزمون های استخدامی کشوری شرکت کار و تامین اجتماعی متعلق به سازمان تامین اجتماعی، نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری های تابعه استان گیلان تا 20 آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.

نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تا 20 آبان اعلام می شود

به گزارش مرکز آزمون جهاددانشگاهی، آزمون استخدامی کشوری شرکت کار و تامین اجتماعی متعلق به سازمان تامین اجتماعی، نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری های تابعه استان گیلان روز جمعه 2 آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار شد.

این آزمون ها به صورت سراسری در 31 مرکز استان و 17 شهرستان در 83 حوزه امتحانی برگزار شد که از مجموع 27 هزار و 650 نفر داوطلب آزمون حدود 88 درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

گفتنی است، به دلیل همه گیری ویروس کرونا این آزمون ها با حضور ناظران دانشگاه های علوم پزشکی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همچون، اهداء ماسک به تمامی داوطلبان ، عدم اخذ اثرانگشت از داوطلبان ، نبود باجه امانات در حوزه های امتحانی ، تفکیک داوطلبان دارای علائم ویروس کووید 19 از سایر شرکت کنندگان و... برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون ها تا 20 آبان ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند جهت مطلعی از نتایج به سایت این مرکز به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و با ورود به پروفایل کاربری از نتیجه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1344

به "نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تا 20 آبان اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تا 20 آبان اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید