نظارت بر دام های قربانی ویژه ایام محرم در نیکشهر

به گزارش اسلیم فا، رئیس دامپزشکی شهرستان نیکشهر گفت:در راستای حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان در ایام محرم بازرسی و نظارت بر دام های قربانی در نیکشهر انجام شد.

نظارت بر دام های قربانی ویژه ایام محرم در نیکشهر

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ناصر مره ئی رئیس دامپزشکی شهرستان نیکشهردر گفت وگو با خبرنگار از ، گفت:در راستای حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان در ایام محرم ، بیش از 20 راس دام زنده و 12 لاشه قربانی ویژه محرم در شهرستان نیکشهر توسط کارشناسان دامپزشکی بازرسی شد.

او اضافه کرد: کارشناسان بهداشت گوشت دامپزشکی نیکشهر در طول سال نظارت بهداشتی و شرعی بر تمامی مراحل فراوری و عرضه فرآورده های خام دامی را انجام می دهند که این امر نقش پر رنگی در تامین امنیت غذایی شهروندان دارد.

مره ئی توضیح داد : همکاران پر کوشش ما در ایام محرم با تشکیل و سامان دهی اکیپ های نظارت بهداشتی و شرعی دام، تمامی سعی خود را برای ارائه خدمات بهداشتی به صورت رایگان قبل و بعد از ذبح به کار می گیرند.

رئیس دامپزشکی شهرستان نیکشهر ضمن تشکر از شهروندانی که با کارشناسان این اداره در ارائه صحیح خدمات همکاری داشته اند گفت : مردم با رعایت نکات بهداشتی توصیه شده توسط کارشناسان ما ضامن سلامت غذایی خود و جامعه خواهند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1272

به "نظارت بر دام های قربانی ویژه ایام محرم در نیکشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر دام های قربانی ویژه ایام محرم در نیکشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید