نظرسنجی ، ترامپ جلوتر از نامزدهای دموکرات در انتخابات آمریکا

به گزارش اسلیم فا، نتایج نظرسنجی جدید در آمریکا، از پیشتازی رئیس جمهور فعلی این کشور در جمع تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 حکایت دارد.

نظرسنجی ، ترامپ جلوتر از نامزدهای دموکرات در انتخابات آمریکا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پیمایش افکارسنجی جدید درباره اقبال عمومی به نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نشان می دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی این کشور جلوتر از بقیه قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه آکسیوس این نظرسنجی را که به صورت مشترک دانشگاه سافولک و روزنامه یو. اِس. آ. تودی اجرا نموده اند، نشان می دهد علی رغم افزایش کوشش های دموکرات های کنگره آمریکا برای استیضاح ترامپ، وی هم اکنون از رأی 44 درصدی مردم این کشور برخوردار است.

جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات 2020، با 41 درصد بعد از ترامپ قرار گرفته است. رتبه های بعدی نامزدهای حزب دموکرات در این نظرسنجی به سناتور برنی سندرز با 39 درصد، سناتور الیزابت وارن با 37 درصد، و پیت بوته جج با 33 درصد اختصاص دارد.

بر این اساس، پیمایش دانشگاه مذکور از تاریخ دهم تا چهاردهم دسامبر، با حجم نمونه 1000 آمریکایی و حاشیه خطای سه درصد اجرا شده است.

نکته مهمی که آکسیوس درباره این نظرسنجی می نویسد، این است که در فاصله یک سال باقی مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیچکدام از نظرسنجی هایی که انجام می شوند مؤلفه قابل اعتمادی درباره اینکه چه کسی رئیس جمهور خواهد شد، نیست.

این نظرسنجی در حالی اجرا شده که تنها دو ماه تا آغاز رسمی رقابت درون حزبی دموکرات ها و آغاز رأی گیری در دو ایالت کلیدی آیووا و نیو همپشایر باقی مانده است. روز پنجشنبه قرار است هفت نامزد پیشتاز حزب دموکرات در لس آنجلس در آخرین مناظره امسال میلادی شرکت نمایند.

روز گذشته نیز دانشگاه کوینیپیاک نتایج نظرسنجی خود را منتشر کرد که بر اساس آن بایدن باز هم در جمع نامزدهای دموکرات پیشتاز بود اما ترامپ با 43 درصد آراء عمومی، جلوتر از وی قرار داشت (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 720

به "نظرسنجی ، ترامپ جلوتر از نامزدهای دموکرات در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "نظرسنجی ، ترامپ جلوتر از نامزدهای دموکرات در انتخابات آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی ، ترامپ جلوتر از نامزدهای دموکرات در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید