نمی توان احتمال حمله تروریستی به هواپیمای مالزی را رد کرد

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا تاکید نمود، مقام های اطلاعاتی نمی توانند تروریسم را به عنوان یکی از عوامل احتمالی ناپدید شدن هواپیمای مالزی نادیده بگیرند.

نمی توان احتمال حمله تروریستی به هواپیمای مالزی را رد کرد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جان برینان مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا توضیح داد، شما نمی توانید هیچ تئوری و فرضیه ای را رد کنید و احتمال وقوع آن را نادیده بگیرید. تروریسم نیز یکی از احتمالات مطرح شده در مورد ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی است و نمی توان این احتمال را نادیده گرفت.

بر اساس این گزارش رئیس پلیس بین الملل اینترپل پیش از این بر این مساله تاکید نموده است که حادثه ناپدید شدن هواپیمای مالزی نمی تواند یک اقدام تروریستی باشد. با گذشت 4 روز از ناپدید شدن هواپیمای مالزی هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت 239 سرنشین این هواپیما به دست نیامده است.

تیم عملیات امداد و نجات برای یافتن این هواپیمای مسافربری شامل 40 فروند کشتی 22 فروند هواپیمای نظامی و امدادی از ویتنام، چین، آمریکا، مالزی و فیلیپین است. اندونزی و استرالیا نیز کشتی های خود را برای یاری به این عملیات اعزام نموده اند. هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 433

به "نمی توان احتمال حمله تروریستی به هواپیمای مالزی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان احتمال حمله تروریستی به هواپیمای مالزی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید