آشنایی با هتل 5 ستاره آوانی ریزورت پاتایا

به گزارش اسلیم فا، جهت آشنایی با هتل 5 ستاره آوانی ریزورت پاتایا با ما تماس بگیرید.

آشنایی با هتل 5 ستاره آوانی ریزورت پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

هتل پنج ستاره آوانی ریزورت پاتایا یکی از هتل های لوکس و زیبای شهر پاتایا در تایلند به شمار می رود. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به اکثر نقاط شهر دارد. استخر و اسپای هتل در حدود 650 متر بوده و اتاق های این هتل همگی دارای بالکن می باشند، محیطی آرام و دلنشین را با چشم انداز دریا، استخر و یا باغ را برای شما فراهم می نمایند. هتل آوانی ریزورت دسترسی بسیار خوبی به ساحل دارد و با 3 دقیقه پیاده روی می توان به ساحل رسید.

هتل آوانی ریزورت پاتایا دارای 298 اتاق می باشد و بهترین خدمات را با کیفیتی قابل قبول برای میهمانان خود ارائه می کند. از نظر موقعیتی نیز در فاصله 150 متری رویال گاردن پلازا و همچنین در فاصله 800 متری سنترال فستیوال پاتایا بیچ قرار گرفته است که مکانی مناسب برای خرید می باشد. رستوران های مختلفی نیز در این منطقه وجود دارند که می توانند مکانی مناسب برای امتحان کردن غذاهای تایلندی باشند.

هتل آوانی ریزورت پاتایا دارای خدمات سرویس بیست وچهار ساعته اتاق می باشد و تمامی اتاق های آن مجهز به سیستم تهویه هوا مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خطوط تلفن، اینترنت بی سیم در تمام نقاط هتل، تلویزیون با دسترسی به کانال تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق و سشوار میباشند. در کنار اینها، اتاق های 38 متری این هتل که با طراحی خاصی ساخته شده اند، همیشه راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل آوانی ریزورت پاتایا دارای یک باشگاه ورزشی، یک استخر و زمین تنیس نیز می باشد. مرکز اسپا و ماساژ این مجموعه انواع خدمات ماساژ درمانی را انجام می دهد. یک رستوران ژاپنی به نام بنی هانا، و یک رستوران تایلندی به نام گاردن کافه نیز در این هتل وجود دارند که انواع غذاهای لذیذ را می توان در آن ها یافت.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 233

به "آشنایی با هتل 5 ستاره آوانی ریزورت پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 5 ستاره آوانی ریزورت پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید